Chyba śnisz! (2018)
Twórzcie i zapamiętujcie niepowtarzalne historie!
Sny mogą być tak żywe, jakby działy się naprawdę, ale kiedy się kończą, bardzo ciężko jest je zapamiętać. A co, gdyby kilka osób śniło o tym samym? Przy odrobinie szczęścia i skutecznej komunikacji być może uda się zapamiętać tę niezwykłą historię...
Chyba śnisz! to wyjątkowa gra narracyjna, w której wraz z przyjaciółmi będziecie konstruować wspólne opowieści, inspirując się dobieranymi kartami. Każdy z graczy kolejno będzie dokładał dalszą część historii, ale uwaga - oprócz kreatywnego opowiadania musicie też uważnie słuchać, bo po zakończeniu przyjdzie moment na przypomnienie sobie całej opowieści!
Na czym to polega?
Każdy z graczy ma na ręce karty z pojedynczymi grafikami. W swojej turze wybiera i odkrywa jedną z nich, a następnie opowiada kawałek historii luźno nawiązujący do rysunku. Kolejne osoby muszą opowiadać dalej, tak aby całość zachowała spójny charakter.
Czas, jaki mamy na stworzenie historii, wyznaczany jest przez klepsydrę (jedna runda zajmuje około 2 minut). Po upływie wyznaczonego czasu stos kart zostaje odwrócony, a gracze będą musieli przypomnieć sobie, co znajdowało się na poszczególnych obrazkach. Warto słuchać uważnie, co mówią inni, gdyż odgadywać będziemy pojedynczo, każdy po jednej karcie. Za każdą poprawną odpowiedź otrzymujemy punkty.
Dlaczego pokochasz tę grę?
Chyba śnisz! z pewnością zadowoli fanów gier kreatywnych i narracyjnych, które rozwijają nasze zdolności językowe, ćwiczą wyobraźnię i pozwalają tworzyć własne, niepowtarzalne historie.
Gra opiera się na współpracy i świetnie nadaje się na wszelkiego typu integracje - sprzyja przełamywaniu lodów i nawiązywaniu relacji podczas wspólnej zabawy.
Dzięki prostym grafikom-hasłom, z których będziemy korzystać, możemy zaprosić do stołu dzieci od 7 roku życia, a tym samym wspierać ich rozwój kreatywny i doskonalenie pamięci.
Ważne informacje
- autor:
- Alexandre Droit, Julien Prothiere
- ilustrator:
- Valentina Moscon
- wydawca:
- Rebel
dodatkowe pliki do pobrania:
zawartość pudełka:
- 1 klepsydra odliczająca 2 minuty
- 3 karty punktacji
- 156 kart snów
- 1 instrukcja
Mechanika i tematyka
karty | współpraca | humor | zapamiętywanie | opowiadanie historii |