Colt Express: Szeryf i Więźniowie (2016)
Wciel się w szeryfa i stań na straży porządku!
Kup teraz w sklepie
Kolejny raz grupa niesławnych bandytów zaplanowała napad na ekspres Union Pacific. Szeryf Samuel Ford jest uzbrojony i już na nich czeka! Musi jednak mieć się na baczności, bo przyjdzie mu zmierzyć się z nową przeciwniczką – nieuchwytną Mei. Ta sprytna bandytka jest niebezpieczna jak żmija i z pewnością nie przepuści okazji, żeby utrzeć nosa bezwzględnemu stróżowi prawa!
Z dodatkiem Colt Express: Szeryf i Więźniowie jeden z graczy ma okazję wcielić się w stróża prawa stając przeciwko reszcie pospolitych bandytów. Na początku rozgrywki szeryf otrzymuje 5 losowych kart celów – jeśli uda mu się zrealizować przynajmniej 4 z nich, wygrywa. W przeciwnym razie wracamy do podstawowych warunków zwycięstwa: wygra ten bandyta, któremu uda się zebrać łupy o najwyższej wartości.
Wraz z pojawieniem się szeryfa do pociągu podłączany jest specjalny wagon więzienny – to tam lądują bandyci, których dosięgnie ręka sprawiedliwości. Warto uniknąć aresztowania, bo za każdą osobę wyznaczona jest nagroda! Dodatkowo gra wprowadza też kolejną grywalną postać, Mei, a także nowy rodzaj akcji: genialne pomysły.
Czym jest Colt Express?
To zabawna i ekscytująca gra rodzinna o klimacie rodem z Dzikiego Zachodu. Podczas zabawy wcielamy się w bandytów napadających na pociąg pełen pasażerów, ich bagaży i cennych ładunków, z których staramy się zdobyć jak najwięcej. Sercem gry jest programowanie akcji: uczestnicy kolejno zagrywają karty, wskazujące co będą chcieli zrobić, jednak nigdy nie mogą mieć pewności, że ich plan się powiedzie, bo scenariusz składany przez kilka osób potrafi okazać się bardzo zaskakujący.
Ważne informacje
- autor:
- Christophe Raimbault
- ilustrator:
- Jordi Valbuena
- wydawca:
- Rebel
zawartość pudełka:
- 1 Wagon Więzienny
- 2 plansze postaci
- 1 pionek Szeryfa z Gwiazdą
- 1 pionek konia
- 2 Torby Pocztowe
- 1 Worek z pieniędzmi
- 7 kart Więźniów
- 7 kart Genialnych Pomysłów
- 7 Listów Gończych
- 18 kart Mel
- 23 Karty Szeryfa
- 14 kart Celów Szeryfa
- 7 Nakazów Aresztowania
- 7 Celów Specjalnych
- 13 kart Rund
- 3 karty Bijatyki
Mechanika i tematyka
programowanie akcji lub ruchów | Dziki Zachód | walka | zarządzanie ręką | zapamiętywanie | jednoczesny wybór akcji | pociągi | zróżnicowane moce graczy |