Godzina Duszków (2016)
Magnetyczna, kooperacyjna, komunikacyjna gra przygodowa
Lada chwila wybije północ! Mały dzielny duszek Strasiu chce dziś dołączyć do elitarnej grupy nawiedzaczy - duchów do zadań specjalnych. W tym celu musi zdać egzamin wstępny ze straszenia, zanim wybije godzina duchów! Czy pomożesz Strasiowi spełnić jego największe marzenie i przeprowadzisz go przez nawiedzone zamczysko?
Wszyscy gracze próbują wspólnie pomóc małemu duszkowi Strasiowi zdać egzamin wstępny do elitarnej grupy Nawiedzaczy. Gracze będą po kolei wcielać się w Strasia. Aby to zrobić, gracz założy maskę Strasia, a potem, z zasłoniętymi oczami, będzie badał nawiedzone zamczysko różdżką. Pozostali gracze spróbują udzielać mu pomocnych wskazówek, tak aby Strasiu mógł poruszać się po zamku i szukać ukrytych w ścianach magicznych przedmiotów. Jeśli graczowi uda się zdobyć dwa przedmioty, następuje zamiana ról.
Gracze muszą się jednak strzec, bowiem w zamczysku grasują doświadczeni Nawiedzacze, a czas szybko ucieka.
W wyznaczonym czasie gracze spróbują wspólnie wykonać zadania z wszystkich kart misji. Jeśli graczom powiedzie się ten brawurowy wyczyn, wygrają grę, a Strasiu zostanie Nawiedzaczem z prawdziwego zdarzenia!
Ważne informacje
- autor:
- Wolfgang Dirscherl, Janet Kneisel
- ilustrator:
- Daniel Döbner
- wydawca:
- Rebel
zawartość pudełka:
- nawiedzony zamek (spód pudełka z tekturową wypraską, plansza nawiedzonego zamku i 8 ścian)
- 6 magicznych przedmiotów i 8 duchów (14 metalowych dysków z nalepkami)
- 15 kart misji
- 12 płytek duchów
- maska Strasia
- magnetyczna różdżka
- cyfrowy licznik
- instrukcja