Harry Potter: Rok w Hogwarcie (2022)
Uczniowie, różdżki w dłoń!
Kup teraz w sklepie
Mamy zaszczyt poinformować Cię o przyjęciu w poczet uczniów Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie - najlepszej na świecie szkoły dla czarownic i czarodziejów Poznasz tu tajniki magii i będziesz doskonalić umiejętności warzenia eliksirów oraz rzucania zaklęć. Jako reprezentant jednego z domów: Gryffindoru, Ravenclawu, Hufflepuffu albo Slytherinu będziesz zdobywać punkty i weźmiesz udział w rywalizacji o Puchar Domów.
Harry Potter: Rok w Hogwarcie to wielowymiarowa gra rodzinna, w której wcielisz się w jednego z uczniów Szkoły Magii i Czarodziejstwa. Aby zwyciężyć, musisz wypełniać misje w Hogwarcie i innych miejscach znanych z opowieści o małym czarodzieju oraz zdobywać punkty dla swojego domu, pokonując innych uczestników zabawy. Staw czoła przedstawicielom innych domów w magicznych pojedynkach. Ucz się nowych zaklęć i eliksirów, by skuteczniej się bronić i atakować. Zbieraj niezbędne przedmioty i ostatecznie zmierz się z siłami zła, by realizować misje.
Na czym to polega?
- W trybie „Rok w Hogwarcie” uczniowie z Gryffindoru, Ravenclawu, Hufflepuffu i Slytherinu biorą udział w rywalizacji o Puchar Domów. Gracz, który na koniec gry zgromadzi najwięcej punktów za wypełnione misje, zdane egzaminy, wygrane mecze quidditcha oraz karty sprawowania, zwycięży.
- Swoją turę zaczynamy od rzucenia 2 kośćmi. Uzyskany wynik wskazuje, o ile pól możemy się przemieścić, jednak kierunek ruchu zależy od nas. W ten sposób będziemy odwiedzać rozmaite pole na planszy głównej i dodatkowych planszach, zbierając cenne przedmioty a także spotykając innych czarodziejów i pojedynkując się z nimi!
- Każdy z uczestników będzie realizował własne, tajne karty misje, wymagające odnalezienia określonych przedmiotów i odwiedzenia konkretnych miejsc. Jednak cała plansza pełna jest aktywności, które mogą przynieść nam cenne punkty zwycięstwa!
W grze dostępny jest również wariant „Voldemort powraca”, który da nam szansę wcielenia się w niesymetryczne role. Jeden z uczestników jako Peter Pettigrew będzie musiał zebrać odpowiednie przedmioty i doprowadzić do powrotu Sami-Wiecie-Kogo, by następnie stoczyć finałową walkę z Harrym Potterem. W tym czasie pozostali będą współpracowali, aby zniszczyć rozsiane po planszy horkruksy.
Dlaczego pokochasz tę grę?
- Możesz grać samodzielnie albo z innymi graczami - jako rywalizujący uczniowie albo jako drużyna, wcielając się w swoich ulubionych bohaterów: Harry’ego, Rona, Hermionę, Lunę, Neville’a, Dracona, Ginny i Cedrika.
- W podstawowym wariancie gry weźmiecie udział w przygodach zaczerpniętych z opowieści o Harrym Potterze. Pierwszych 10 misji nawiązuje do przygód z 3 pierwszych powieści i filmów, następnych 10 misji przywołuje wydarzenia z 2 kolejnych odsłon serii, a ostatnie 10 odzwierciedla 2 finałowe powieści i 3 ostatnie filmy.
- Różne warianty gry pozwalają dostosować rozgrywkę do wieku graczy i dostępnego czasu, a także skoncentrować się na ulubionych przygodach Harry’ego i jego przyjaciół.
- Możecie wspólnie odtworzyć całą opowieść wykorzystując 30 kart misji, rozgrywając mecze quidditcha i grając w trybie „Voldemort powraca”. Jeden z Was będzie mógł także wcielić się w śmierciożercę i pomóc odrodzić się Lordowi Voldemortowi, natomiast pozostali jako drużyna zrobią co w ich mocy, by zniszczyć 7 horkruksów.
Ważne informacje
- autor:
- Jonathan Algaze
- wydawca:
- Rebel
- podmiot gospodarczy:
- Rebel Sp. z o.o., ul. Budowlanych 64c, 80-298, Gdańsk, Poland, wydawnictwo@rebel.pl
- informacje dot. bezpieczeństwa:
- Posiada logo CE. Nie nadaje się dla dzieci w wieku poniżej 3 lat. Zawiera małe elementy - ryzyko zadławienia.
zawartość pudełka:
- plansza główna
- 3 dodatkowe plansze
- 210 kart
- 30 kart misji
- 30 żetonów przedmiotów
- 6 żetonów śmierciożerców
- 60 żetonów punktów w Pucharze Domu
- 20 żetonów proszku Fiuu
- 10 żetonów świstokliku
- 70 żetonów punktów życia
- 15 planszetek graczy i 15 pionków
- 5 kości
- woreczek
- instrukcja
Mechanika i tematyka
walka aktywowana kartami | karty | współpraca | kostki | fantasy | filmy i media | na podstawie książki | ruch po rzucie kostką | zbieranie zestawów | rywalizacja | zróżnicowane moce graczy |