Res Arcana: Lux et Tenebrae (edycja polska) (2020)
Jeszcze więcej artefaktów, eliksirów i potężnych mocy!
Nakład wyczerpany
data dodruku nieustalona
W ciemnej krypcie katedry mag zastanawia się, jak wykorzystać moc demonów dla wzmocnienia swoich zaklęć. Wróżbita zaszył się w swoim laboratorium i zapisuje zwój zniszczenia. Tymczasem pozostali magowie poszukują legendarnych stworów, które pozwolą im powstrzymać te mroczne siły.
Res Arcana: Lux et Tenebrae to rozszerzenie zawierające:
- 4 enklawy mocy
- 12 artefaktów
- 4 magów
- 4 monumenty
- 2 magiczne przedmioty.
Ponadto wraz z tym dodatkiem pojawia się możliwość rozgrywki 5-osobowej i nowe zasady, które pozwalają lepiej skalować grę. Rozszerzenie wprowadza również dwa nowe elementy do wykorzystania w pojedynkach z pozostałymi magami: zwoje oraz demony.
Czym jest Res Arcana?
To gra karciana w klimacie fantasy, w której uczestnicy wcielają się w najpotężniejszych magów. Podczas rozgrywki będziemy starali się doprowadzić do perfekcji swoje specyficzne umiejętności w taki sposób, by osiągnąć konkretny cel. Kluczem do zwycięstwa jest umiejętne zagrywanie kart, których połączone umiejętności będą wpływały na siebie wzajemnie, pozwalając nam na coraz to ważniejsze inwestycje, które zapewnią nam eksplorację kolejnych poziomów magicznej wiedzy i umiejętności.
Ważne informacje
- autor:
- Thomas Lehmann
- ilustrator:
- Julien Delval
- wydawca:
- Rebel
- podmiot gospodarczy:
- Rebel Sp. z o.o., ul. Budowlanych 64c, 80-298, Gdańsk, Poland, wydawnictwo@rebel.pl
- informacje dot. bezpieczeństwa:
- Posiada logo CE. Nie nadaje się dla dzieci w wieku poniżej 3 lat. Zawiera małe elementy - ryzyko zadławienia.
zawartość pudełka:
- 12 kart artefaktów
- 4 karty magów
- 4 karty monumentów
- 25 drewnianych znaczników esencji
- 2 płytki enklaw mocy (dwustronne)
- 2 magiczne przedmioty
- 8 zwojów
- instrukcja
Mechanika i tematyka
wybór karty | karty | fantasy | zarządzanie ręką | zróżnicowane moce graczy |