Small World: Podniebne Wyspy (2017)
Latające wyspy i nowe rasy do podboju!
Był cudowny wiosenny poranek. Ptaszki śpiewały, kwiatki kwitły, olbrzymy robiły sobie nowe tatuaże, a reszta mieszkańców świata Small World szykowała się do kolejnego dnia podbojów. Wtem zapadła przedziwna cisza, a na góry i lasy padł ogromny cień. Czyżby czarodzieje znów obdarzyli swe stada owiec zdolnością latania?
Wszyscy spojrzeli w stronę horyzontu, po którym dryfował archipelag podniebnych wysp. Gdy wyspy znalazły się nad światem Small World, zasłaniając słonce, wszystkie rasy pomyślały o tym samym. Może w tej nowej krainie znalazłoby się trochę wolnej przestrzeni? Może kryją się tam bogactwa i nowe możliwości? W ciągu kilku godzin najbardziej przedsiębiorcze rasy dostały się na podniebne wyspy po gigantycznej magicznej fasoli i schodach do nieba. Niestety ze zdumieniem odkryły nowe rasy równie chętne podbić krainy leżące poniżej! Wojna o Podniebne Wyspy właśnie się rozpoczęła...
Small World: Podniebne Wyspy to dodatek, który wprowadza do gry dodatkową planszę tytułowych Podbniebnych Wysp. Dostęp do tych terenów będzie możliwy za pomocą Gigantycznej Magicznej Fasoli oraz Schodów do Nieba. Nowa plansza wprowadza powiew świeżości do naszych poczynań i stanowi ciekawe urozmaicenie dla fanów gry.
A jeżeli sądziliśmy, że nowe rasy zamieszkujące Podniebne Wyspy będą tylko fabularną atrakcją, to pozytywnie się zaskoczymy. Ponieważ w pudełku znajdziemy nie tylko 7 całkowicie nowych ras (np. Burzklopy, Śluzmaki, czy Wendigo) ale także 7 nowych Zdolności Specjalnych! Dodatkowe możliwości strategiczne są teraz na wyciągnięcie ręki!
Na co czekasz?! Sterowce Orków właśnie wzbijają się do lotu - a wiesz, jaki stosunek do dzielenia się mają te stwory... lepiej się pospiesz, jeśli chcesz coś uszczknąć z nowej krainy!
Ważne informacje
- autor:
- Philippe Keyaerts, T. Alex Davis
- wydawca:
- Rebel
zawartość pudełka:
- 2 mapy Podniebnych Wysp (2 albo 3 wyspy)
- na dwustronnej planszy
- 7 płytek Ras
- 7 płytek Zdolności Specjalnych
- 94 żetony Ras i 4 żetony Zaginionych Plemion
- 5 żetonów Sterowców/Płonących Regionów
- 5 żetonów Umów Handlowych
- 3 żetony Przemienionych Smoczarzy
- 2 żetony Piorunów
- 2 żetony Dział
- 2 żetony dostępu do Podniebnych Wysp (Schody do Nieba i Gigantyczna Magiczna Fasola)
- żeton końca gry (z napisem The End)
- arkusz pomocy
- instrukcja
Mechanika i tematyka
ruch po obszarach | rozwój cywilizacji | kostki | fantasy | walka | budowanie obszarów | zróżnicowane moce graczy |