Zbierz drużynę, z którą wkroczysz do legendarnego świata Śródziemia, gdzie wspólnie wyznaczycie tory opowieści podczas wypełniania specjalnych misji! Władca Pierścieni: Drużyna Pierścienia. Wciągająca gra karciana to kooperacyjne wyzwanie oparte o zbieranie lew. W 18 rozdziałach przedstawia pierwszą część klasycznej powieści autorstwa J.R.R. Tolkiena. 

Podczas podróży będziecie musieli podejmować rozważne decyzje, by unikać niebezpieczeństw i pokonywać kolejne etapy – od momentu opuszczenia Shire aż po brzemienny w skutki rozpad Drużyny Pierścienia. Gra obejmuje różne warianty rozgrywki i wprowadza wiele grywalnych postaci takich jak Gandalf, Tom Bombadil czy Galadriela. 

UWAGA! Kupując grę Władca Pierścieni: Drużyna Pierścienia. Wciągająca gra karciana w naszym sklepie otrzymasz wyjątkowy dodatek Dary Galadrieli! Zawiera 10 kart, które składają się na rozdział 16.5 i stanowi nowe wyzwanie dla Twojej drużyny. Liczba zestawów promocyjnych jest ograniczona, oferta obowiązuje do wyczerpania zapasów!

Na czym to polega?

  1. Gracze mają na ręce karty, które reprezentują świat Śródziemia i wpływ, jaki wywiera na niego Jedyny Pierścień. Umiejętnie je rozgrywając, współpracują, aby osiągnąć cele wszystkich postaci i wygrać. 
  2. Każde rozdanie talii nazywane jest rundą. Składa się na nią seria rozegranych lew. Lewa składa się z zagranych przez poszczególnych graczy pojedynczych kart.
  3. Gracz rozpoczynający lewę zagrywa dowolną kartę z ręki na środek stołu. Kolor tej pierwszej karty jest kolorem atutowym (pagórki, góry, lasy, cienie albo pierścienie).
  4. Następnie pozostali gracze, w kolejności zgodnej z kierunkiem ruchu wskazówek zegara wykładają na stół karty zgodne z kolorem atutowym, o ile to możliwe. Jeśli gracz nie może zagrać karty do koloru, może zagrać dowolną kartę z ręki.
  5. Gdy wszyscy wybiorą po 1 karcie, należy sprawdzić, kto zagrał kartę koloru atutowego o najwyższej wartości. Ten gracz zwycięża, bierze wszystkie karty z lewy i układa je zakryte na stosie przed sobą, a następnie rozpoczyna kolejną lewę.
  6. Runda dobiega końca, gdy wszyscy zużyją wszystkie karty z ręki (oprócz Gandalfa, który nadal będzie miał 1 kartę). Jeśli wszyscy gracze osiągną cele swoich postaci w tej rundzie, wygrywają, kończą rozdział i mogą przejść do kolejnego. Jeśli choć jedna osoba nie osiągnie celu, wszyscy przegrywają i mogą rozegrać rundę jeszcze raz.

Dlaczego pokochasz tę grę?

  • To nie lada gratka dla wszystkich fanów świata stworzonego przez J.R.R. Tolkiena! Uczestnicy będą mieli okazję odwiedzić charakterystyczne miejsca, spotkać ulubione postacie i wrócić do wydarzeń z „Drużyny Pierścienia”.
  • Mechanika zbierania lew wykorzystywana jest w wielu klasycznych grach karcianych (takich jak kierki, piki, juker, brydż, Doppelkopf czy tarot). Dzięki temu będzie łatwa do przyswojenia dla nowych osób, które chcielibyśmy wprowadzić do zabawy.
  • Prosty mechanizm w połączeniu z angażującą fabułą i znanym światem tworzy wciągającą karciankę, która pochłonie uczestników i pozwoli na rozegranie wielu ciekawych partii.