Wsiąść do Pociągu: Dookoła Świata (2016)
Bezkonkurencyjna gra familijna z mapą świata!
Aktualności
19.09.2017 | Wsiąść do Pociągu nie byle jakiego14.02.2017 | Wsiądź do pociągu i... zagraj w planszówkę!
Kup teraz w sklepie
Świat zmienia się w zawrotnym tempie. Gęsta sieć dróg kolejowych przecina kraje i kontynenty, dzięki czemu podróż w najodleglejsze rejony staje się kwestią dni. Także morza nie stanowią już przeszkody – ogromne parowce z setkami pasażerów na pokładzie prują fale od Los Angeles po Sydney i z Murmańska do Bangkoku. Podróż dookoła świata stała się czymś osiągalnym – wsiadaj na pokład i przygotuj się na niezapomnianą przygodę!
Wsiąść do Pociągu: Dookoła Świata to nowa odsłona popularnej serii gier o wielkiej, kolejowej przygodzie. Pokaźne pudełko kryje dwustronną mapę, która pozwoli uczestnikom przemierzyć cały glob lub wybrać się w podróż po wielkich jeziorach w Ameryce Północnej. Połączenie dróg kolejowych i morskich związane jest z nowymi, ciekawymi mechanizmami i zapewni mnóstwo wyzwań nawet weteranom serii.
UWAGA! Ze względu na mniejszą liczbę wagoników (po 33 na kolor zamiast standardowych 45) oraz inny rozmiar ta wersja nie jest kompatybilna z dodatkami z serii Kolekcja Map.
Na czym to polega?
Na początku rozgrywki uczestnicy otrzymują karty biletów – to cele, które będą chcieli zrealizować. Znajdują się na nich nazwy miast, które należy połączyć nieprzerwaną trasą kolejową, morską lub połączeniem obudwu. Aby to zrobić, gracze będą dobierali kolorowe karty wagonów i statków, a następnie zagrywali je w zestawach odpowiadających wybranym odcinkom na mapie. W ten sposób, kawałek po kawałku, budujemy swoje trasy i łączymy je.
W tej wersji gry połączenia morskie budujemy tak samo jak kolejowe, wykorzystując karty statków w odpowiednich kolorach. Dodatkowo mamy do dyspozycji porty, których wzniesienie zapewni nam dodatkowe punkty zwycięstwa. Zmieniły się również karty biletów – od tej pory niektóre z nich wskazują więcej niż 2 miasta. Jeśli uda nam się zrealizować trasę dokładnie w taki sposób, jak wskazano na bilecie, otrzymamy dodatkowe punkty.
Dlaczego pokochasz tę grę?
- To całkowicie samodzielna odsłona popularnej serii gier rodzinnych. Zachowuje proste, intuicyjne zasady, wprowadzając jednocześnie usprawnienia i nowe możliwości.
- Mechanizmy związane z podróżami morskimi i bilety objazdowe, sugerujące, w jaki sposób realizować poszczególne trasy, będą interesujące nawet dla weteranów serii.
- Mapa, którą wykorzystujemy w grze jest dwustronna, dzięki czemu za jednym razem otrzymujemy dwa nowe wyzwania!
Ważne informacje
- autor:
- Alan R. Moon
- ilustrator:
- Julien Delval
- wydawca:
- Rebel
- podmiot gospodarczy:
- Rebel Sp. z o.o., ul. Budowlanych 64c, 80-298, Gdańsk, Poland, wydawnictwo@rebel.pl
- informacje dot. bezpieczeństwa:
- Posiada logo CE. Nie nadaje się dla dzieci w wieku poniżej 3 lat. Zawiera małe elementy - ryzyko zadławienia.
dodatkowe pliki do pobrania:
zawartość pudełka:
- 1 dwustronna plansza (Świat / Wielkie Jeziora)
- 165 kolorowych wagonów (po 33 niebieskie, czerwone, zielone, żółte i czarne)
- 250 kolorowych statków (50 w każdym kolorze)
- 140 kart transportu (80 kart wagonów i 60 kart statków)
- 120 kart biletów (65 dla mapy Świata, 55 dla Wielkich Jezior)
- 15 portów (3 w każdym kolorze)
- 5 znaczników punktacji
Mechanika i tematyka
wybór karty | karty | zarządzanie ręką | morze | budowanie tras | zbieranie zestawów | pociągi | podróże |