KeyForge: Czas Wstąpienia - Pakiet startowy (2019)
Drugi zestaw startowy a w nim dwie unikalne talie!
Aktualności
26.09.2019 | Wojownicy Krypt Powstają18.06.2019 | Łupy Wojny
06.06.2019 | Nadchodzą akcesoria do KeyForge
30.05.2019 | Ufając instynktom
22.05.2019 | Podwójna dawka science fiction
16.05.2019 | Chwała i bogactwo
16.05.2019 | Anioły i demony
KeyForge to pierwsza na świecie unikalna gra karciana. Podczas rozgrywki dwóch graczy wciela się w Archontów rywalizujących o to, kto pierwszy odkryje skarby Tygla - niezwykłego świata stworzonego z elementów planet.
Nastał "Czas Wstąpienia"!
A wraz z nim drugi zestaw talii KeyForge! Seria "Czas Wstąpienia" wprowadza do gry 204 nowe karty, zwiększając pulę unikalnych talii do odkrycia i ujarzmienia! Żadne dwie bitwy nigdy nie będą takie same!
Czym jest unikalna gra karciana?
Rozpoczynając swoją przygodę z KeyForge, możesz mieć pewność, że każda talia jest równie unikalna, co osoba, która nią włada, a każdy pojedynek - niepowtarzalny. Dzięki ogromnej liczbie dostępnych artefaktów, stworzeń i umiejętności, możliwe było wydrukowanie setek tysięcy różniących się między sobą talii. Co więcej - zestawy KeyForge są kompletne i nie podlegają modyfikacjom.
Jak to działa?
Rozgrywka KeyForge składa się z szeregu tur, podczas których wcielasz się w Archonta stojącego na czele kompanii. Wykorzystując istoty, technologie, artefakty i umiejętności związane z wybranym rodem, będziesz pozyskiwać cenny Æmber, odpierać ataki wroga i wykuwać klucze, którymi otworzysz Skarbiec Tygla. Na początku tury wybierasz jeden z trzech rodów znajdujących się w twojej talii i możesz zagrywać jedynie karty tego rodu.
Pakiet startowy KeyForge to idealny sposób na rozpoczęcie swojej przygody ze światem Tygla. Znajdziemy w nim dwie unikalne, pełnoprawne talie Archontów, które pozwolą Tobie i Twojemu przeciwnikowi na poznanie zasad gry.
Ważne informacje
- autor:
- Richard Garfield
- wydawca:
- Rebel
zawartość pudełka:
- 2 unikalne talie Archontów
- 6 żetonów kluczy
- 26 żetonów Æmber
- 24 żetony obrażeń
- 44 żetony siły i ogłuszenia
- 2 karty licznika łańcuchów
- 2 żetony łańcuchów
- streszczenie zasad
- 2 maty do gry
Mechanika i tematyka
karty | fantasy | walka | zarządzanie ręką | rywalizacja |