KeyForge: Zew Archontów (2019)
Zestaw startowy oraz dwie unikalne talie!
Aktualności
26.09.2019 | Wojownicy Krypt Powstają06.06.2019 | Nadchodzą akcesoria do KeyForge
21.02.2019 | Co kryje się w cieniu?
18.02.2019 | Każda Krypta jest wyjątkowa
14.02.2019 | Pośród smrodyli
07.02.2019 | Wrota Nadziei
31.01.2019 | Marsjańska legenda
25.01.2019 | Dług Dextre'a
11.01.2019 | Osobliwa gra
22.12.2018 | Był sobie goblin
08.12.2018 | Snując historie
15.11.2018 | Kto usłyszy Zew Archontów?
KeyForge to pierwsza na świecie unikalna gra karciana. Podczas rozgrywki dwóch graczy wciela się w Archontów rywalizujących o to, kto pierwszy odkryje skarby Tygla - niezwykłego świata stworzonego z elementów planet.
Czym jest unikalna gra karciana?
Rozpoczynając swoją przygodę z KeyForge, możesz mieć pewność, że każda talia jest równie unikalna, co osoba, która nią włada, a każdy pojedynek - niepowtarzalny. Dzięki ogromnej liczbie dostępnych artefaktów, stworzeń i umiejętności, możliwe było wydrukowanie setek tysięcy różniących się między sobą talii. Co więcej - zestawy KeyForge są kompletne i nie podlegają modyfikacjom.
Jak to działa?
Rozgrywka KeyForge składa się z szeregu tur, podczas których wcielasz się w Archonta stojącego na czele kompanii. Wykorzystując istoty, technologie, artefakty i umiejętności związane z wybranym rodem, będziesz pozyskiwać cenny Æmber, odpierać ataki wroga i wykuwać klucze, którymi otworzysz Skarbiec Tygla. Na początku tury wybierasz jeden z trzech rodów znajdujących się w twojej talii i możesz zagrywać jedynie karty tego rodu.
Zestaw startowy KeyForge to idealny sposób na rozpoczęcie swojej przygody ze światem Tygla. Znajdziemy w nim dwie talie treningowe oraz dwie unikalne, pełnoprawne talie Archontów, które pozwolą Tobie i Twojemu przeciwnikowi na poznanie zasad gry.
Ważne informacje
- autor:
- Richard Garfield
- wydawca:
- Rebel
zawartość pudełka:
- 2 unikalne talie Archontów
- talia startowa „Najwyższy Argus Świetlisty”
- talia startowa „Panna «Onyks» Censorius”
- 6 żetonów klucza
- 2 karty licznika łańcuchów
- 26 żetonów Æmber
- 22 żetony obrażeń
- 10 kart oszołomienia
- 10 kart mocy
Mechanika i tematyka
karty | fantasy | walka | zarządzanie ręką | rywalizacja | zróżnicowane moce graczy |