Kto usłyszy Zew Archontów?
Pierwsza na świecie unikalna gra karciana! |
Nie próbuj zmieniać Tygla – pozwól, by to Tygiel zmienił Ciebie.
W wyobraźni legendarnego Richarda Garfielda zrodziła się gra, jakiej świat nie widział. Gra, w której każda talia jest równie unikalna, co osoba, która nią włada, a każdy pojedynek – niepowtarzalny. Poznaj KeyForge i zapomnij o budowaniu talii czy boosterach. To gra, w której z każdą talią odkrywasz nowe szlaki, i rozgrywka, która porwie Cię z siłą tunelu czasoprzestrzennego. Przygotuj się na dreszczyk emocji podczas taktycznej walki, w której największą siłą jest spryt!
Fantasy Flight Games z radością ogłasza, że już niebawem otworzy się przed Tobą cudowny świat Tygla
– znajdziesz go w zestawie startowym KeyForge: Zew Archontów oraz Taliach Archontów.
Już teraz kup je w przedsprzedaży w lokalnych sklepach z grami lub przez naszą stronę internetową.
W tym zupełnie nowym rodzaju gry odkryjesz nieznany świat – Tygiel – sztuczne ciało niebieskie zbudowane z fragmentów niezliczonych planet okrążających gwiazdy. Tutaj wszystko jest możliwe. Architektami Tygla są Archonci: potężne, niemal boskie istoty, dla których własne pochodzenie pozostaje zagadką. Archonci bezustannie ścierają się ze sobą – stając na czele kompanii, do których zaciągają się przedstawiciele rozmaitych frakcji – a wszystko po to, by odkryć i otworzyć ukryte skarbce chroniące źródło ostatecznej wiedzy i potęgi.
Nowa gra, nowy świat, nowy Ty
KeyForge: Zew Archontów to pierwsza na świecie gra karciana z unikalnymi taliami. Każda Talia Archonta jest wyjątkowa i zawiera jedyną w swoim rodzaju kombinację kart. Biorąc do ręki talię, masz pewność, że nikt inny nie ma takiej samej kolekcji kart. Co więcej, w ramach samego zestawu KeyForge: Zew Archontów istnieje ponad 104 000 000 000 000 000 000 000 000 możliwych iteracji talii!
Każda Talia Archonta pozwala w pełni cieszyć się grą. Talie nie mogą być modyfikowane, co oznacza, że w momencie wyjęcia z pudełka są gotowe do gry. Nie tylko nie musisz się przejmować budowaniem talii czy kupowaniem boosterów, ale masz też do dyspozycji zupełnie nowy rodzaj rozgrywki i innowacyjną mechanikę, która skłania do wykorzystania każdej karty w poszukiwaniu najpotężniejszych, najsprytniejszych kombinacji. Siła leży nie w samych kartach, a w tym, jak ze sobą współdziałają – w interakcjach, które mogą zajść tylko w Twojej talii. To, czy będziesz w stanie podejmować trudne decyzje taktyczne, zaważy na Twoim losie, gdy zetrzesz się z przeciwnikiem w boju, którego wynik może się zmienić w mgnieniu oka!
Olśniewający Argus Wspaniały jednoczy domy Logos, Sanktum i Nieokiełznanych
W każdej Talii Archonta w KeyForge: Zew Archontów znajdziesz istoty przynależące do trzech z siedmiu wspaniałych dom na Tyglu. Każdy dom jest wyjątkowy ze względu na swoją historię, kulturę oraz umiejętności. Awanturnicy z Brobnaru nigdy nie odmówią udziału w porządnej bójce. Tymczasem Marsjanie preferują walkę przy użyciu tradycyjniejszych pistoletów laserowych i spodków kosmicznych. Wznoszący się na złotych skrzydłach anielscy krzyżowcy z Sanktum chronią słabszych i przynoszą zagładę bluźniercom. Uczeni z Logos dążą do pełnego zrozumienia, nierzadko uciekając się do szalonych, niepokojących eksperymentów. Demony z Disu są niezrównane w bezwzględności, szczególnie gdy kradną dusze pokonanych przeciwników. W mrokach Cieni lęgną się łotrzy i złodzieje żyjący z tego, co ukradną innym domom. Zaś buntownicy zebrani pod sztandarem Nieokiełznanych odrzucili cywilizację, aby żyć na Tyglu w zgodzie z naturą. Możesz jednoczyć przedstawicieli tych domów na nieskończenie wiele sposobów – a każdy z nich może Cię poprowadzić do zwycięstwa! W przyszłości bliżej przyjrzymy się każdemu z domów i potężnym kombinacjom, które są dzięki nim możliwe.
Brobnar | Logos | Cienie | Sanktum | Mars | Dis | Nieokiełznani
Starcie Archontów
Rozgrywka w KeyForge: Zew Archontów składa się z szeregu tur, podczas których wcielasz się w Archonta stojącego na czele kompanii. Wykorzystując istoty, technologie, artefakty i umiejętności związane z wybranym domem, będziesz pozyskiwać cenny Æmber, odpierać ataki wroga i wykuwać klucze, którymi otworzysz skarbce Tygla. Na początku tury wybierasz jeden z trzech domów znajdujących się w twojej talii. Przez cały czas jej trwania możesz zagrywać jedynie karty tego domu. Na przykład, jeśli będziesz grać Archontem zwanym Olśniewający Argus Wspaniały, w Twojej talii znajdą się karty Logos, Sanktum i Nieokiełznanych, ale jeśli rozpoczniesz turę od wybrania Sanktum, będziesz mógł używać wyłącznie akcji, artefaktów, istot i ulepszeń tego domu. Twoi sojusznicy zebrani pod sztandarami Logos i Nieokiełznanych będą musieli poczekać na swoją kolej.
Akcja | Artefakt | Istota | Ulepszenie
Gdy już wybierzesz któryś dom, rozpoczyna się potyczka Archontów, w czasie której musisz podjąć serię taktycznych decyzji, analizując zarówno karty, które masz na ręku, jak i te, które już zostały zagrane. Możesz osłabić siły wroga, stawiając jednego ze swoich sojuszników do walki z odpowiednio silnym przeciwnikiem. Możesz też wysłać swoich wojowników na zbiory, tym samym zwiększając swoje zasoby Æmberu.
Zwróć uwagę na to, że w KeyForge karty nie mają ceny. Możesz w czasie tury zagrać dowolną liczbę dostępnych kart danego domu! Pamiętaj jednak, że równowaga to klucz do zwycięstwa. Jeśli przy każdej sposobności będziesz gromadzić Æmber, Twój przeciwnik szybko zgromadzi silną drużynę, która bez większego wysiłku pokona wojowników strzegących Twoich terytoriów. Jeśli zaś skupisz się na wojaczce, zapominając o gromadzeniu Æmberu, ani trochę nie zbliżysz się do celu! Osiągnij harmonię i rozpocznij turę z sześcioma Æmberami, a wykujesz klucz i znajdziesz się o krok bliżej zwycięstwa. Wygrywa gracz, który jako pierwszy zdobędzie trzy klucze!
Niewykuty Klucz | Wykuty Klucz
Odkryj uśpioną moc
Rzuć się w pogoń za Æmberem i otwórz ukryte skarbce Tygla dzięki zestawowi startowemu KeyForge: Zew Archontów stworzonemu do rozpoczęcia wspaniałych przygód. Znajdziesz w nim dwie gotowe talie: Panna „Onyx” Censorius oraz Olśniewający Argus Wspaniały. Każdy zestaw początkowy zawiera dokładnie te same talie. Oprócz nich w zestawie znajdziesz również dwie unikalne Talie Archontów, które pozwolą Ci spełnić swoje przeznaczenie. Nikt nie zna ich zawartości. Dopiero złamawszy pieczęć, odkryjesz ich sekrety! Zestaw startowy KeyForge: Zew Archontów zawiera również klucze, żetony, karty łańcuchów oraz karty statusu, a więc wszystko, czego potrzebujesz, żeby wraz ze swoim przeciwnikiem rozpocząć grę!
Pełna zawartość zestawu startowego KeyForge: Zew Archontów: 2 unikalne Talie Archontów KeyForge | 6 żetonów kluczy | 2 karty łańcuchów i żetony | 26 żetonów Æmberu | 22 żetony obrażeń | Talia startowa Olśniewający Argus Wspaniały | Talia startowa Panna „Onyx” Censorius | 10 kart statusu – ogłuszenie | 10 kart statusu – moc
Zestaw startowy to dopiero początek Twoich eksploracji Tygla. Z każdą kolejną Talią Archonta będą Cię czekały nowe starcia, do których staniesz z coraz bardziej rozbudowanym arsenałem i doświadczoną armią. W każdej talii znajdziesz niepowtarzalny zestaw kart o ogromnym potencjale strategicznym czekających, aż je odkryjesz i w pełni wykorzystasz. Czy Twoja drużyna będzie wystarczająco silna, umiejętna i sprytna, by odnieść zwycięstwo?
KeyForge to dosłownie miliardy możliwych Talii Archontów!
Zapisuj swoje Talie Archontów i sprawdzaj, jak wypadają na tle całej społeczności, za pomocą aplikacji KeyForge oraz strony internetowej KeyForgeGame.com, które ruszą w dniu premiery gry. Za ich pośrednictwem będziesz mógł prezentować swoje karty, opracowywać strategię i sprawdzać terminy turniejów. Dodając technologię do swoich doświadczeń w świecie KeyForge, zanurzysz się w grze i powstającej wokół niej społeczności na niespotykanym poziomie. KeyForge będzie wspierane przez Fantasy Flight Games Organized Play, co pozwoli Ci rzucić swoją armię na głęboką wodę i udowodnić, że Twoi Archonci nie mają sobie na Tyglu równych! Więcej informacji na temat turniejów KeyForge w ramach Organized Play znajdziesz na naszej stronie internetowej już niebawem!
Nowy świat już na Ciebie czeka
Tygiel to ogromny, nieskończenie różnorodny i ekscytujący świat czekający na śmiałków chętnych go odkrywać. Czy jesteś gotowy doświadczyć gry niepodobnej do niczego, co dotąd powstało? Wciel się w Archonta, poprowadź swoich zwolenników ku zwycięstwu i zdobądź moc zamkniętą w sekretnych skarbcach Tygla!
KeyForge w wersji polskiej znajdzie się na półkach ziemskich sklepów w marcu 2019 roku. Zamów swój egzemplarz zestawu startowego KeyForge: Zew Archontów (KF01) oraz kolekcję unikalnych Talii Archontów (KF02a) w przedsprzedaży u swojego lokalnego sprzedawcy lub przez stronę Rebela – o tutaj.