Szalona Misja (2014)
czyli jak sprytnie zrobić planszową platformówkę!
Aktualności
11.12.2019 | Podaruj bliskim wyjątkowe Święta06.12.2016 | Z pierwszej ręki – Szalona Misja, część 2
23.11.2016 | Z pierwszej ręki – Szalona Misja, część 1
W cudownym kraju Arkadii stary król nie ma dziedzica. Decyduje się on zorganizować turniej i zaoferować tron najdzielniejszemu bohaterowi swojego królestwa. (Do) Pięciu finalistów przemierzy siedem krain pełnych niespodzianek, a królem zostanie ten, który zdobędzie najwięcej doświadczenia w trakcie podróży.
W Szalonej Misji gracze wcielają się w bohaterów, którzy przemierzać będą królestwo w poszukiwaniu chwały i chwalebnych czynów. Jako jeden z nich chwyć do ręki zmywalny pisak. Spójrz na krainę, do której się wybieracie. Masz 30 sekund na to, by narysować trasę, którą będziesz podążał!
Połącz wskazane elementy, zrób kropki na niebezpiecznych bzikach lub narysuj trasę od punktu A do punktu B. Wszystko to na wyczucie, bowiem nie rysujesz bezpośrednio na planszy poziomu tylko obok. Jeśli po drodze uda Ci się zgromadzić dodatkowe gwiazdki, uniknąć bomb i zbierać różne przeszkadzajki, które podrzucisz innym graczom, to tym lepiej dla Ciebie.
Przemierzaj 7 światów, w każdym po 6 różnych krain, a na końcu każdego zmierz się z wymagającym bossem!
Po wyznaczeniu trasy nałóż swoją folię na planszę i sprawdź jak Ci się udało... ojej, zderzenie ze ścianą? No trudno, tracisz parę punktów, ale lecisz dalej! Zderzenie z stalaktytem, nie wyłączona laserowa bariera, szturchnięcie bomby zegarowej? No cóż, może nie był to najlepszy lot, ale zaraz będzie kolejna trasa do przebycia. Myślałeś, że tamta była łatwa? Zobacz na tą! Ta to jest dopiero pełna bonusów, niebezpieczeństw i... niespodzianek!
Takiej zabawy nie możesz przeoczyć!
A jeśli jeszcze masz wątpliwości - przeczytaj jak Ania poradziła sobie z pierwszymi etapami gry!
Patronat medialny:
Ważne informacje
- autor:
- Laurent Escoffier, David Franck
- ilustrator:
- Paul Mafayon
- wydawca:
- Rebel
zawartość pudełka:
- 21 dwustronnych plansz z 42 poziomami
- 5 przezroczystych ekranów
- 5 podkładek pod ekrany
- 5 zmazywalnych pisaków
- 1 chusteczka do ścierania
- podkładka pod planszę poziomów
- 30-sekundowa klepsydra
- 5 znaczników punktacji
- 5 żetonów postaci
- 28 żetonów nagród
- 24 żetony kar
- instrukcja
Mechanika i tematyka
zręczność | fantasy | rysowanie | czasu rzeczywistego |