Szeryf z Nottingham: Wesoła Kompania (2018)
Ależ szeryfie, to nie kusza, to kurczak!
Wesoła Kompania to zestaw czterech dodatków oraz wariantu dla sześciu graczy! Grając w sześciu będziemy mogli zamienić role szeryfa, dwoma rolami zastępców, którzy mogą decydować wspólnie o sprawdzeniu bądź przepuszczeniu danego handlarza.
Szmuglowanie jest bardzo emocjonującym zajęciem. Jeżeli chcemy podnieść nieco adrenalinę przy stole, to na pewno ucieszy nas fakt, że w dodatku znajdziemy 4 moduły dotyczące zmian w towarach:
- Przepraw członka Wesołej Kompanii i ciesz się z jego specjalnych umiejętności,
- Czarny Rynek, którego realizacja zapotrzebowania da nam dodatkowe monety,
- Prawa zmieniające zasady gry, które Szeryf ustanawia w trakcie każdej rundy,
- Specjalne Rozkazy przeszmuglowania pary legalnego i nielegalnego przedmiotu.
Dodatek do Szeryfa z Nottingham - Wesoła Kompania, to dzięki niemu targowanie się wejdzie na nowy poziom!
Uwaga! Karty w dodatku Wesoła Kompania mają polskojęzyczne rewersy. Takie same jak druga, dostępna obecnie na rynku edycja Szeryfa z Nottingham, wydana we współpracy z CMON.
(po lewej rewers kart z drugiej edycji i z dodatku, po prawej rewers karty z pierwszej edycji)
Ważne informacje
- autor:
- Sergio Halaban
- wydawca:
- Rebel
zawartość pudełka:
- torba kupiecka (dla szóstego gracza)
- stragan kupiecki (dla szóstego gracza)
- 6 kart zastępców szeryfa (reprezentujących 6 graczy)
- 2 znaczniki zastępców szeryfa (zamiast znacznika szeryfa)
- płytka łupu
- 6 kart czarnego rynku (kontrabanda)
- 24 karty praw
- 15 kart specjalnych zamówień (na każdej karcie widnieje 1 karta legalnego towaru i 1 karta kontrabandy)
- 18 kart Wesołej Kompanii (na każdej karcie widnieje jej wartość, wysokość grzywny i efekt natychmiastowy)
- płytka lasu Sherwood (tu należy umieścić stos kart Wesołej Kompanii)
Mechanika i tematyka
blefowanie | wybór karty | karty | zarządzanie ręką | humor | średniowiecze | negocjacje | odgrywanie ról | zbieranie zestawów |