Produkty archiwalne

 
  -  
 
lat
Blefuj
produkt archiwalny
rodzinne

Blefuj (2007)

Nowa edycja gry Blefuj

Szalona gra imprezowa, w której Twoim zadaniem jest oszukanie innych graczy. W trakcie rozgrywki gracze przekazują między sobą zakryte karty - informując jednocześnie co znajduje się na danej karcie - np. Żaba. Nie muszą jednak mówić prawdy, a osoba, która otrzymała kartę może spróbować zgadywać czy graczy blefuje lub podejrzeć ją i samemu zablefować do następnej osoby (np. z pokerową miną stwierdzając, że to nie Żaba tylko Skorpion). Wolisz blefować czy zgadywać? Ty wybierasz! Dowiedz się jak dobrymi kłamcami są Twoi znajomi :-) Wyśmienita gra na wszelkiego rodzaju spotkania. Mimo, iż zasady mówią o 2-6 osobach, w Kakerlaken-Poker można grać

Tulipmania 1637
produkt archiwalny
rodzinne

Tulipmania 1637 (2009)

Gra spekulacyjna

Pierwsza Bańka Spekulacyjna Tulipan, kwiat pochodzący z Azji Środkowej, narobił sporo zamieszania po dotarciu do Europy w połowie XVI w. Holandia, której kupcy byli znani ze swych umiejętności handlowych, stała się centrum handlu tulipanami. Pierwsza dobrze znana bańka spekulacyjna (gdy kupujący płacą dużo więcej za coś wartego znacznie mniej, tylko z powodu rosnącej ceny sprzedaży) wyrosła z rynku tulipanów pomiędzy grudniem 1636, a styczniem 1637. Ceny tulipanów wystrzeliły do góry, aż osiągnęły pułap, który nie mógł być już dłużej utrzymywany. Najwyższą cenę osiągnęła słynna cebulka Semper Augustus, która została kupiona za 6 tys. guldenów (średni roczny dochód w Niderlandach wynosił

 Claustrophobia: De Profundis
produkt archiwalny
dla graczy

Claustrophobia: De Profundis (2009)

Odkupiciel powraca

Claustrophobia: De Profundis to długo oczekiwany, pierwszy dodatek do znakomitej, planszowej gry przygodowej Claustrophobia. Rozszerzenie to powstało w oparciu o założenie, by wzbogacić rozgrywki o dodatkowe komponenty i repertuar nowych możliwości dla graczy, bez znaczącego rozszerzania podstawowych, sprawdzonych reguł. Wśród nowych komponentów znajdziemy tu 55 kart z nowymi talentami Odkupiciela, nowe demony, zdarzenia i przedmioty, nowe kafle planszy (sześć niespotykanych wcześniej rodzajów pomieszczeń), dodatkowe figurki i znaczniki oraz zestaw nowych scenariuszy. Dodatek w angielskiej wersji językowej jest całkowicie kompatybilny z polską edycją gry.

Kamień Gromu
produkt archiwalny
dla graczy

Kamień Gromu (2010)

Fantastyczne polowanie na potwory

Przez wieki ohydni Rycerze Zagłady starali się zebrać brakujące Kamienie Gromu aby wypełnić proroctwo o szerzącym się w świecie rozkładzie. Teraz pierwszy Kamień Gromu został odkryty w podziemiach Grimholdu i Rycerze Zagłady wysłali swoich sługusów by zdobyć relikt. Jednak najdzielniejsi z mieszkańców Barrowsdale wyruszyli aby zmierzyć się z potwornościami podziemi i uniemożliwić Rycerzom Zagłady zdobycie Kamienia Gromu. Walcz ze złem przyczajonym w podziemiach, aby pokazać ile jesteś wart! Zdobywaj potężne bronie i rozwijaj swoje umiejętności by osiągnąć status prawdziwie potężnego bohatera. Uzyskaj najlepsze karty by przeżyć i sięgnąć po Kamień Gromu. Kamień Gromu jest grą fantasy, gdzie gracze budują swoją

Basilica
produkt archiwalny
rodzinne

Basilica (2010)

Prawdziwy budowniczy może być tylko jeden

W pewnym średniowiecznym mieście powstaje katedra, większa i wspanialsza, niż jakakolwiek świątynia, którą pielgrzym mógłby sobie wyobrazić. Wznosi ją jednak nie jeden architekt, lecz dwóch. Jeden z nich otrzymał zlecenie od króla, drugi od biskupa tej diecezji. Król lubi i szanuje tutejszego biskupa i chciałby uniknąć zatargów z Kościołem, jednak nie chce rezygnować ze swojego udziału w tym dziele. Władca postanawia, że budowniczowie wspólnie zaprojektują katedrę i razem będą nadzorować wznoszenie świątyni na chwałę Bożą. Ten, który będzie lepiej zarządzał pracą budowniczych i wzniesie większą część katedry, zostanie godnie wynagrodzony, a jego rzemieślnicy będą mogli spać spokojnie, nie martwiąc się

7 Cudów Świata (1 edycja)
produkt archiwalny
rodzinne

7 Cudów Świata (1 edycja) (2010)

Pokaż, jakie cuda może zbudować Twoja cywilizacja!

Zostań przywódcą jednego z siedmiu wielkich miast świata antycznego. Zbieraj surowce ze swoich ziem, weź udział w odwiecznym wyścigu cywilizacyjnym, nawiąż kontakty handlowe i stwórz militarną potęgę. Pozostaw ślad na kartach historii budując cud architektury, który przetrwa wieki! 7 cudów świata to świetnie zbalansowana gra o rozwoju cywilizacji, która łączy proste zasady i dynamiczną rozgrywkę z planowaniem i strategicznym myśleniem. Uczestnicy wcielają się w przywódców starożytnych miast, które starają się poprowadzić do jak najbardziej optymalnego rozwoju. Dlaczego pokochasz tę grę? Przy swojej prostocie oferuje jednocześnie bardzo wiele dróg do zwycięstwa, dzięki czemu każda rozgrywka jest zupełnie inna! Specyficzna mechanika doboru

Kupcy i Korsarze
produkt archiwalny
dla graczy

Kupcy i Korsarze (2011)

Polska edycja Merchants & Marauders

W grze Kupcy i Korsarze wcielasz się we wpływowego kupca lub bezwzględnego pirata przemierzających słoneczne Karaiby. Rozpoczynasz grę jako prosty kapitan z niewielkim stakiem. Jeżeli dobrze pokierujesz swoimi poczynaniami, wkrótce będziesz mógł stać się posiadaczem fregaty lub galeonu. Ba, może nawet uda Ci się zdobyć jeden z olbrzymich statków wojennych? Czy zawiniesz do Port Royale aby sprzedać tytoń, kupisz drewno w Curacao, a może wykonasz ściśle tajną misję dla gubernatora francuskiego portu Basse-Terre? Musisz jednak uważać - po morzach grasują potężni piraci, tacy jak kapitan Barbarossa wraz z załogą. Oni nie zadają pytań - bez wahania puszczą na dno Twój

Cyklady
produkt archiwalny
ekspert

Cyklady (2011)

Wybierz się w podróż do archipelagu Cyklady

Wybierz się w podróż do archipelagu Cyklady w czasie złotego wieku antycznej Grecji. Rekrutuj oddziały, buduj okręty, wznoś fortece, konstruuj metropolie, wzywaj mitologiczne istoty i módl się o pomoc do Bogów Olimpu. Walka o doprowadzenie twojego ludu do największej chwały stanie się legendą. Cyklady to gra, w której w ciągu 90 minut gracze będą mogli rozwijać swoje greckie miasta-państwa jednocześnie ostro konkurując i walcząc ze sobą. Trzeba będzie zadbać o ekonomię, wojsko, flotę, naukę i religię a wszystko to w prosty i emocjonujący sposób. Aby w danej turze móc rozwijać którąś ze sfer swojego państwa trzeba zdobyć przychylność odpowiedniego boga

City Tycoon
produkt archiwalny
dla graczy

City Tycoon (2011)

Zbuduj swoje miasto!

W grze City Tycoon gracze wcielają się w rolę inwestorów, których zadaniem jest zbudowanie nowoczesnego miasta od samego początku. Gracze będą inwestowali kapitał w budowę dzielnic, które ten kapitał pomnożą, wytworzą dobra luksusowe, a przede wszystkim zapewnią punkty zwycięstwa, czyli satysfakcję mieszkańców metropolii. Jak zwykle, wygra ten, kto uzbiera tych punktów najwięcej, jednak w City Tycoon dróg do zwycięstwa jest bardzo wiele. Jak się gra? Gra ma 4 etapy i polega na układaniu kafli dzielnic na stole, w taki sposób, żeby przylegały do siebie tworząc coraz bardziej rozrastający się organizm miejski. Aby wyłożyć kafel trzeba zapłacić jego koszt lecz przede

Zakazana Wyspa
produkt archiwalny
rodzinne

Zakazana Wyspa (2011)

Odnajdź artefakty nim wyspa zatonie!

Zakazana Wyspa była niegdyś odludnym azylem tajemnego, starożytnego imperium Archean. Według legend Archeanie posiadali moc kontroli żywiołów naszej planety: ognia, wiatru, wody i ziemi. Używali do tego czterech świętych przedmiotów: Kryształu Ognia, Posążka Wiatru, Kielicha Oceanu oraz Kamienia Ziemi. Gdyby skarby te wpadły w niepowołane ręce, mogłoby to spowodować katastrofalne konsekwencje, dlatego też Archeanie ukryli je na Zakazanej Wyspie. Wyspa miała zatonąć gdyby trafił na nią ktokolwiek z zamiarem wykradzenia skarbów. Minęły setki lat od tajemniczego upadku imperium, a Zakazana Wyspa pozostała nieodkryta... aż do dziś. Czy wasz zespół śmiałków zdoła przekroczyć granice Wyspy, zdobyć ukryte skarby i uciec z

Kemet
produkt archiwalny
dla graczy

Kemet (2012)

Podbijaj terytoria Egiptu z pomocą starożytnych bogów

W czasach starożytnego Egiptu, bogowie krainy słońca i Nilu rzucali podległe im oddziały w epickie boje demonstrując swoją potęgę. Na pustyni lub u stóp gigantycznych świątyń, używali swych boskich mocy, aby wspomóc wojowników w walce, przywoływać i kontrolować mitologiczne stwory oraz powiększać swoją władzę nad światem. W grze Kemet każdy z graczy reprezentuje egipskie plemię, którego celem jest pokonanie przeciwników w chwalebnych bitwach z pomocą bogów starożytnego Egiptu lub poprzez inwazję na bogate terytoria. Powiększaj swoje armie, uwalniaj boskie moce, przejmuj kontrolę nad świątyniami i przywołuj mistyczne istoty! Wojny z Egiptem w tle Kemet to gra strategiczna nastawiona przede wszystkim

Kemet: Set
produkt archiwalny
dla graczy

Kemet: Set (2012)

Set powrócił!

Po Ta-Seti... Dolina Nilu znów drży z przerażenia. W sercu delty Nilu ciemnofioletowa poświata rozdziera niebo, wypełniając serca waszych żołnierzy strachem. Z piasków wyłania się wszechpotężne miasto, nad którym góruje ametystowa piramida. Starożytny bóg przebudził się, a jego okrucieństwu dorównuje tylko jego furia. Set powrócił! W dodatku Kemet: Set będziesz mógł wcielić się we wszechpotężnego boga z głową szakala albo dołączyć do przymierza, które będzie musiało koordynować swoje ruchy, aby uratować czarne ziemie! Pojawiają się nowe potwory, przysypane piaskami pustyni świątynie czekają na odkrycie, a nowy sojusznik może wesprzeć członków przymierza swą siłą. Czas bratobójczych wojen się skończył. Nadszedł czas,

Kemet: Ta-Seti
produkt archiwalny
dla graczy

Kemet: Ta-Seti (2012)

Wyrusz do tajemniczego miasta Ta-Seti

Na południe od Kemetu wyrosło tajemnicze miasto Ta-Seti. Podróż do jego bram jest długa i pełna niebezpieczeństw. Podczas gdy Twoi kapłani podróżują do nowo założonego miasta, na polach Kemetu bez ustanku trwa walka. Teraz możesz objąć swoimi rozkazami nowe potwory, wykorzystać nowe potężne przedmioty oraz uwolnić mroczne moce czarnych piramid... Cień Ta-Seti ciągnie się po czarnych glebach Kemetu. Nowe przerażające potwory wchodzą do gry. Sprobuj przejąć kontrolę nad czarnymi piramidami, ale czy będziesz w stanie je opanować? Kemet: Ta-Seti to rozszerzenie stanowiące kompilację kilku modułów, które można łączyć ze sobą w dowolnych kombinacjach. Gracze mogą nawet użyć wszystkich modułów w

7 Cudów Świata: Liderzy (1 edycja)
produkt archiwalny
dodatki

7 Cudów Świata: Liderzy (1 edycja) (2012)

Przywódcy starożytnego świata

Liderzy to dodatek składający się z 40 kart, zawierających 4 nowe gildie oraz 36 nowych, białych kart "Liderów". Na początku gry, każdy z graczy bierze do ręki 4 liderów i może zagrać po jednym na początku każdej z trzech epok. W przeciwieństwie do pozostałych kart, zagranie lidera wymaga wydania pieniędzy (nie surowców). Dodatek wprowadza również nowy Cud Świata - starożytne miasto Rzym - oraz zawiera kilka pomocnych żetonów złota o nominale 6.

Abalone Offboard
produkt archiwalny
rodzinne

Abalone Offboard (2012)

Jeśli podoba Ci się Abalone, pokochasz też Offboard!Założenie gry jest niemal identyczne (wypchnięcie kulki przeciwnika poza planszę), ale Offboard odróżnia od swojego znamienitego poprzednika większa swoboda ruchu i różne wartości zbitych kul w zależności od miejsca w którym wypadną poza planszę. Ta subtelna zmiana okazała się bardzo istotna dla całego przebiegu rozgrywki, która jeszcze zyskała na dynamice! Będziemy musieli decydować, czy wolimy szybkie, ale małe zyski w postaci nisko punktowanych zbić, czy decydujemy się na długoterminową strategię, nie odsłaniając się zbytnio, ale polując na wysoko punkotwane zdobycze. Mniejsza liczba kuleczek i zmiana ich pozycji wyjściowej sprawiła, że Offboard jest grą,

Small World Realms
produkt archiwalny
dodatki

Small World Realms (2012)

Nowe wspaniałe światy

Small World Realms jest dodatkiem do gry Small World lub Small World Underground zawierającym 48 dwustronnych kafelków terenu podzielonych na 3 regiony oraz 12 scenariuszy. Z kafelków terenu gracze mogą tworzyć plansze układając z nich niezliczoną ilość różnorodnych wariacji lub zgodnie z jednym z 12 scenariuszy rozegrać epicką przygodę w nowej krainie. Samo obrócenie kafelka sprawia, że w jednym scanariuszy tuż obok gracza znajdą się wzgórza i góry, w innym pojawią się bagna i morza. Dodatkowo w dodatku zawarto 22 dodatkowe żetony Gór oraz Szczytów (Góry poziomu drugiego), oraz żetony Piekielnych Przepaści, każde z nich o rozmiarze 1/3 kafelka terenu.

7 Cudów Świata: Miasta
produkt archiwalny
dodatki

7 Cudów Świata: Miasta (2012)

Drugi dodatek do 7 Cudów Świata

7 Cudów Świata: Miasta, drugi dodatek do 7 Cudów Świata, zawiera opcjonalne zasady gry zespołowej. Oferuje także nowy typ kart (czarne, reprezentujące pozostałości miast), nowe karty starych typów (dwa nowe cuda: Petra i Bizancjum, nową gildię i lidera powiązanego z czarnymi kartami). Dodatek ten jest dużo bardziej agresywny i wprowadza silną interakcję między graczami, którzy ciągle starają się zebrać więcej punktów niż przeciwnicy. Dzięki zasadom gry drużynowej do jednej partii może zasiąść aż osiem osób. Członkowie jednej drużyny siedzą obok siebie i wybierają karty, które przyniosą korzyść im obojgu. Nowe, czarne karty oddziaływują w różnoraki sposób, z czego dziewięć z

Jaskinia
produkt archiwalny
ekspert

Jaskinia (2012)

Zbadaj cuda podziemnych tuneli!

W grze „Jaskinia” gracze kierują zespołami speleologów, przed którymi postawiono zadanie eksploracji nowo odkrytej jaskini. Rozpoczynając ze wspólnej bazy gracze będą odkrywać jaskinię, fragment po fragmencie, a ta stopniowo odsłoni przed nimi swoje tajemnice. Na ich drodze pojawią się strome zejścia, zalane wodą sale, wąskie przesmyki oraz warte uwiecznienia na fotografiach cuda podziemnego świata. Jednak, aby móc posuwać się do przodu, speleolodzy będą potrzebowali specjalistycznego sprzętu, który pozwoli im na przetrwanie w podziemiach i pokonanie kolejnych przeszkód, jakie napotkają w czasie wyprawy. Zespół, który najbardziej zasłuży się w odkrywaniu podziemnych korytarzy, okryje się sławą najlepszych speleologów i zasłuży na szacunek

Mały Książę
produkt archiwalny
rodzinne

Mały Książę (2012)

Stwórz mi planetę!

Zaprzyjaźnij się z Małym Księciem i spotkaj wszystkich bohaterów tej słynnej powieści Antoine'a de Saint-Exupéry'ego! W tej grze każdy przyjaciel Małego Księcia buduje dla niego własną planetę, dom dla jego ukochanych zwierząt (lisa, owcy, słonia i węża) i postaci, które Mały Książę spotkał w czasie swojej podróży. Na koniec gry każda planeta będzie oceniana przez jej mieszkańców. Latarnik oceni ją wysoko, gdy będzie oświetlona dużą ilością latarni, Mały Książe najbardziej cenił ją będzie, jeśli znajdzie się na niej dużo pudełek i owieczek w różnych kolorach. Geograf przydzieli dodatkowe noty za każdy kafelek bez wulkanu, a Ogrodnik najszczęśliwszy będzie, gdy znajdzie

Abalone Travel
produkt archiwalny
rodzinne

Abalone Travel (2013)

Najlepsza gra podróżna dla 2 osób!

Abalone to fascynująca gra, w której proste zasady łączą się z niezliczoną mnogością możliwości, a do tego... kontaktem z fantastycznie wykonanymi elementami gry! Na czym to polega? Dwóch graczy zasiada do sześciokątnej planszy z wgłębieniami, w której umieszcza się po 14 białych kul i 14 czarnych. Gracze na przemian popychają swoje kule tak, aby ostatecznie wypchnąć poza planszę 6 kul przeciwnika. Przepycha się 1,2 lub 3 swoje bile (znajdujące się w jednej linii) do przodu, do tyłu lub na boki, przy czym 2 moje bile mogą popchnąć 1 bilę przeciwnika, 3 moje bile mogą popchnąć do 2 bil przeciwnika. I

Hanabi
produkt archiwalny
rodzinne

Hanabi (2013)

Wesoła gra kooperacyjna o fajerwerkach

Hanabi to gra, w której gracze nie grają przeciw sobie, lecz współpracują aby osiągnąć wspólny cel. W tym przypadku wcielają się w rolę bezmyślnych właścicieli fabryk z fajerwerkami, którzy niechcący pomieszali prochy, lonty i rakiety na pokazie sztucznych ogni. Przedstawienie zaraz się zaczyna, a panika wdziera się w ich szeregi. Muszą działać razem aby pokaz nie zakończył się katastrofą! Pirotechnicy muszą złożyć 5 fajerwerków (1 biały, 1 czerwony, 1 niebieski, 1 żółty, 1 zielony) poprzez utworzenie z kart sekwensu rosnących liczb (1, 2, 3, 4, 5) w tym samym kolorze. Brzmi prosto, prawda? No więc nie całkiem, gdyż w tej

Rialto
produkt archiwalny
dla graczy

Rialto (2013)

Walka o wpływy w Wenecji

W Rialto gracze wcielają się w przedstawicieli rodów szlacheckich, którzy walczą o swoje wpływy w Republice Weneckiej. W tym celu zdobywają względy u doży, budują mosty i spławiają gondole, umieszczają swoich krewnych w radach dzielnic oraz stawiają różne budynki. Gracze zdobywają punkty zwycięstwa za różne działania w trakcie gry, a dodatkowo na koniec gry każda dzielnica daje punkty tym graczom, którzy mają tam swoje pionki. Zyskanie przewagi nad przeciwnikami wymaga starannego planowania swoich działań i uważnego obserwowania poczynań oponentów. W grze trwa ciągła licytacja - o to, kto zbuduje najlepszy most, najlepszy budynek, itp. Rialto to prosta gra taktyczna oparta

Maskarada
produkt archiwalny
dla graczy

Maskarada (2013)

Gra autora Cytadeli - blef i taktyka w jednym!

Maskarada jest grą blefu i dedukcji bazującą na różnych rolach postaci, w którą grać można w gronie od 2 do 13 osób. Naszym celem jest zdobycie 13 monet poprzez sprytne wykorzystanie umiejętności postaci. Podczas gry postacie posiadane przez graczy są zakryte, używając akcji można się nimi wymieniać, podglądać je, albo próbować podszyć się pod jakąś postać, co pozwoli nam wykonać jej akcję. Ale musimy być ostrożni, gdyż ogłosiwszy się królem (niekoniecznie nim będąc) inny gracz, bądź kilku innych graczy, także może samozwańczo powiedzieć "to ja jestem królem!". Gdy taki konflikt nastąpi wszyscy biorący w nim udział gracze muszą odsłonić swoje

Budowniczowie: Średniowiecze
produkt archiwalny
rodzinne

Budowniczowie: Średniowiecze (2013)

Zbieraj surowce i buduj, buduj!

Budowniczowie to prosta i bardzo przyjemna gra w zarządzanie zasobami. Karty reprezentują budynki i pracowników. Gracze zdobywają punkty zwycięstwa (oraz pieniądze) wznosząc budowle. Jednakże skonstruowanie budynku wymaga robotnika, a ten z kolei wymaga pieniędzy. Do wzniesienia każdego budynku potrzebne są określone przy nim surowce (kamienie, drewno, kafelki) i poziom wymaganych umiejętności (wiedzy) pozwalających na ukończenie dzieła. Wszystkie te cztery cechy mają wartości od 0 do 5, a każdy z robotników oferuje te same cechy również w wartościach pomiędzy 0 a 5. Tak więc aby zbudować dowolny budynek, gracz musi dodać wystarczającą liczbę robotników tak, aby to, co oni oferują, w

Wikingowie: Wojownicy Północy
produkt archiwalny
rodzinne

Wikingowie: Wojownicy Północy (2013)

Drakkary, fiordy i bitwy morskie

W grze Wikingowie: Wojownicy Północy gracze wcielają się w Jarlów wikingów, którzy walczą o władzę nad Północą i koronę Konunga. Władzę zdobędzie ten, który jako pierwszy złupi wszystkie wsie i przywiezie z nich córki thanów do swojego portu, jako symbol uznania jego praw do korony. W międzyczasie Jarlowie będą walczyć z bestią morską i napadać się wzajemnie wśród wzburzonych fal północnego morza. Ten, który wykaże się największym sprytem, wolą walki, i któremu będą sprzyjać Bogowie, wyprawi wielką ucztę i zostanie Konungiem Północy. Rozgrywka toczy się przy użyciu sugestywnych figurek drakkarów i potwora morskiego na planszy przedstawiającej morze otoczone fjordami. Gracze

Last Will - Utrata Posady
produkt archiwalny
dodatki

Last Will - Utrata Posady (2013)

Polski dodatek do gry Ostatnia Wola

W ostatnim czasie prawnicy niespodziewanie doszukali się w testamencie wuja Stefana dodatkowej klauzuli. Okazało się, że nie wystarczy wydanie wszystkich pieniędzy szybciej od pazernych konkurentów. Dodatkowym warunkiem odziedziczenia fortuny jest... utrata posady. Zostałeś postawiony w jeszcze lepszej (gorszej?) sytuacji niż ostatnio - masz pracę. Co najlepsze (najgorsze?) jest ona całkiem nieźle płatna a Twój pracodawca nie wyobraża sobie nikogo na Twoje miejsce... do czasu gdy cierpliwość mu się skończy. Ponadto będziesz mieć okazję do ożenku! Ślub oraz obowiązkowe wesele potrafią mocno uszczuplić nasz budżet. Prawda?

World of Tanks: Rush
produkt archiwalny
dla graczy

World of Tanks: Rush (2014)

Weź udział w bitwach pancernych potworów na stole!

Gra karciana inspirowana jedną z najpopularniejszych gier on-line World of Tanks to propozycja dla prawdziwych fanów bitew pancernych. Została zilustrowana przez tych samych artystów, co gra on-line oraz używa tej samej terminologi. Do gry dołączony jest kod promocyjny do użycia w grze on-line (ważny do końca 2019 r. na serwerach EU), umożliwiający grę jednym z najlepszych czołgów premium IV tieru, niedostępnych w sklepie Wargaming.net! W grze planszowej obejmujesz dowództwo nad oddziałem czołgów, artylerii i różnymi oddziałami wsparcia, prowadząc je do boju, broniąc swojej bazy przed atakami nieprzyjaciela i wzywając posiłki. Pluton czołgów formujesz spośród 4 nacji, wybierając odpowiednie pojazdy spośród

Takie Życie 1 - Ciekawostki
produkt archiwalny
rodzinne

Takie Życie 1 - Ciekawostki (2014)

Trudno uwierzyć, że te historie wydarzyły się naprawdę!

Wieje nudą? Jedziecie samochodem? Pociągiem? Czekacie na samolot? Czekacie aż piąty gracz wyjdzie z łazienki lub wróci ze sklepu, byście mogli w końcu zacząć grać w grę już rozłożoną na stole? ;) Wyciągnijcie "Takie Życie!" Jeden z Was dobiera losową kartę. Czyta krótką, acz niezwykłą historię, ale współgraczom ujawnia tylko wskazany kawałek. A teraz współgracze zadając pytania muszą dojść do tego, co tak naprawdę się wydarzyło! Oczywiście nie jest to proste, bo historie, mimo, że wydarzyły się naprawdę to są czasami naprawdę niewiarygodne! Dlatego każda z nich ma kilka kluczowych pytań zaznaczonych na karcie, które, jeśli zostaną zadane przez odgadujących,

Ciężarówką przez galaktykę
produkt archiwalny
ekspert

Ciężarówką przez galaktykę (2014)

Polska edycja Galaxy Truckera

Wyzysk i Spółka to międzyplanetarna firma specjalizująca się w budowie sieci kanalizacyjnych i komunalnych falowców na mniej rozwiniętych planetach Galaktyki. Przez lata Wyzysk i Spółka balansował na granicy bankructwa: transport materiałów budowlanych na obrzeża Galaktyki, gdzie są one najpotrzebniejsze, to ryzykowny biznes. Firmę ocaliło kilku wizjonerów zasiadających w radzie nadzorczej. Wspólnie doszli do słusznego wniosku, że zamiast przewozić materiały na Peryferie, można zbudować z nich statki kosmiczne, które przetransportują się same! Ba, po co zatrudniać pilotów, skoro zawsze znajdą się szaleńcy gotowi polecieć nimi za darmo? Tu na scenę wkraczasz Ty. Podpisz umowę, postaw trzy parafki i pieczątkę, a magazyn

Tash-Kalar: Legendarna Arena
produkt archiwalny
ekspert

Tash-Kalar: Legendarna Arena (2014)

Arena magicznych kombinacji

Stań do walki w Tash-Kalar: Legendarna Arena w szybkiej grze dla od 2 do 4 graczy. W intensywnej potyczce będziesz rywalizować o uwagę publiczności, bądź przychylność władcy areny. Wykaż się sprytem w rozstawianiu swoich podwładnych - tworzą oni swoiste wzorce, które wzmacniają Twoją siłę przywołań. W grze znajdziemy trzy różnorodne talie frakcji oraz jedną talię legendarnych potworów. Gracze, na zmianę, będą dodawać do areny kolejne elementy, aby uzyskać kombinacje pozwalające im przywoływać legendarne postaci wywołujące unikalne efekty: niszczenie pól, dodatkowe akcje lub zmianę żetonu na swój kolor. Dwa tryby rozgrywki Tash-Kalar: Legendarna Arena oferuje dwa tryby rozgrywki. W standardowym trybie,

Lords of Xidit
produkt archiwalny
dla graczy

Lords of Xidit (2014)

Zbieraj pomocników! Odwiedzaj miasta! Walcz z potworami i wykonuj zadania!

"Eony temu, zanim świat stał się znanym nam światem, a ludzie zaczęli w ogóle marzyć; zanim z odmętów magii wykluło się pierwsze zaklęcie - nie istniało nic prócz chaosu i zniszczenia. Sprawiedliwi i litościwi Starsi Bogowie ostatecznie przezwyciężyli ciemność rządzącą wszechświatem i zamknęli ją w zapieczętowanej urnie. Tamtego dnia, według wszelkich podań i legend, rozpoczęły się rządy człowieka na Ziemi. Te same legendy mówią, że ostatni z Bogów, który przybył do królestwa ludzi z południa, powierzył zapieczętowaną urnę pierwszemu Arcymagowi w krainie. W krainie, która już wkrótce stała się znana jako królestwo Xidit. Tylko jeden jedyny raz, a działo się

Timeline: Wynalazki
produkt archiwalny
rodzinne

Timeline: Wynalazki (2014)

Czy potrafisz odgadnąć kolejność pojawiania się wynalazków?

Co wynaleziono najpierw: żarówkę czy okulary? Co powstało wcześniej: Empire State Building czy pierwsze wydanie Władcy Pierścieni J.R.R Tolkiena? Alfabet Morse'a powstał przed, czy po wynalezieniu korkociągu? Wraz z grą karcianą Timeline poznasz odpowiedzi na te, oraz tysiące innych pytań, konfrontując swą wiedzę i domysły z faktyczną chronologią. Jednak pamiętaj, nie musisz znać faktycznych dat powstania wynalazków! Do zabawy potrzeba jedynie trochę logiki, rozsądnego myślenia i gotowości do dobrej zabawy! :) Na początku gry, wszyscy uczestnicy otrzymują taką samą liczbę kart, reprezentujących rozmaite zabytki, wynalazki, dzieła sztuki i historyczne wydarzenia. Na odwrocie każdej karty znajduje się data. Rozgrywka rozpoczyna się

Cyklady: Tytani
produkt archiwalny
dodatki

Cyklady: Tytani (2014)

Dodatek do świetnej gry Cyklady.

Na Cykladach napięcie sięga zenitu. W ostatnim czasie konflikt skupił się na dwóch dużych, sąsiadujących ze sobą wyspach. O panowanie na archipelagu walczy już sześć państw-miast, z których każde liczy na pomoc bogów! Wojna powoli, ale konsekwentnie zbiera swoje żniwo. Jakby nieszczęść było mało, sam Kronos postanowił włączyć się do walki, a wraz z nim pojawili się inni tytani, gotowi zniszczyć wszystko, co stanie im na drodze... Rozszerzenie Tytani oferuje nowe dodatki, które zostały zaprojektowane w taki sposób, aby je połączyć ze sobą w jednej rozgrywce. Możliwe jest również dodanie jednego lub kilku dodatków z rozszerzenia Hades. Jednak w takim

Cyklady: Hades
produkt archiwalny
dodatki

Cyklady: Hades (2014)

Chodzą wieści, że Hades powrócił...

Na Cykladach panuje teraz spokój, ale echa niedawnych walk wciąż rozbrzmiewają w pamięci mieszkańców. Czy to trwały pokój, czy tylko krótkie zawieszenie broni? Krążą plotki, że Hades wkrótce powróci, a wraz nim nieprzebrane oddziały Nieumarłych i okręty widma... Każde miasto-państwo będzie musiało ponownie wykazać się niezwykłymi umiejętnościami strategicznymi i taktycznymi rekrutując potężnych herosów i pozyskując łaski bóstw Olimpu, aby ostatecznie pokonać przeciwników. Nie obędzie się i bez pomocy przerażającego pana podziemi... Ten dodatek zawiera kilka modułowych rozszerzeń do gry Cyklady, które mogą zostać wprowadzone do gry razem lub osobno. Dodatek #1: Rozmieszczanie Sił - modyfikuje on etap przygotowania do rozgrywki

Cardline: Zwierzęta
produkt archiwalny
rodzinne

Cardline: Zwierzęta (2014)

Skrzyżowanie Fauny i Timeline! Idealna gra rodzinna i imprezowa.

Które zwierzę jest większe, puszczyk czy indyk? A które cięższe - krowa czy rekin? A które dłużej żyje? Pies czy wieloryb? Rozdajcie karty i ustalcie czy gracie "na wagę", "na czas życia" czy "na wielkość". Następnie każdy otrzymuje kilka kart, kładąc je przed sobą tak, że widzą tylko nazwę karty, ale nie wartości wymienionych cech. Teraz na środku stołu kładziecie losowe zwierzę, ale tak, by widzieć wartość wybranej cechy. Każdy z graczy po kolei wybiera jedno ze swoich zwierząt i stara się prawidłowo odgadnąć, czy jest ono większe / cięższe / żyjące dłużej od tego na stole (kładzie je po

Szalona Misja
produkt archiwalny
rodzinne

Szalona Misja (2014)

czyli jak sprytnie zrobić planszową platformówkę!

W cudownym kraju Arkadii stary król nie ma dziedzica. Decyduje się on zorganizować turniej i zaoferować tron najdzielniejszemu bohaterowi swojego królestwa. (Do) Pięciu finalistów przemierzy siedem krain pełnych niespodzianek, a królem zostanie ten, który zdobędzie najwięcej doświadczenia w trakcie podróży. W Szalonej Misji gracze wcielają się w bohaterów, którzy przemierzać będą królestwo w poszukiwaniu chwały i chwalebnych czynów. Jako jeden z nich chwyć do ręki zmywalny pisak. Spójrz na krainę, do której się wybieracie. Masz 30 sekund na to, by narysować trasę, którą będziesz podążał! Połącz wskazane elementy, zrób kropki na niebezpiecznych bzikach lub narysuj trasę od punktu A do

Wojna Narodów
produkt archiwalny
ekspert

Wojna Narodów (2014)

Stwórz najwspanialszy naród w dziejach ludzkości

Od początków pierwszych cywilizacji, przez historię postępu, ludzkość gromadziła się w większych lub mniejszych grupach, aby wspólnie żyć, walczyć i budować. Te największe z nich, walcząc z siłami natury i innymi nacjami potrafiły zapewnić sobie przetrwanie. W grze Wojna Narodów każdy z graczy będzie prowadził własną cywilizację przez okres od starożytności, do epoki industrializacji. Wraz ze wzrostem jej populacji, musi zadbać o jej wewnętrzną stabilizację i wystarczającą ilość pożywienia dla jej obywateli. Musi zbudować efektywną gospodarkę. Ale przede wszystkim chce zadziwić świat swoimi osiągnięciami i zbudować dziedzictwo, które nada jego cywilizacji miano najwspanialszego narodu w dziejach! UWAGA! Do wszystkich zamówień

Maskarada: Rozszerzenie
produkt archiwalny
dodatki

Maskarada: Rozszerzenie (2014)

Dodatkowe karty do gry Maskarada

Na wielki bal maskowy wydany przez Króla i Królową, przybywają kolejni goście! Alchemik, który może zmusić wszystkich do przekazania monet sąsiadom! Aktorka, która pięknie odgrywa rolę postaci, która właśnie została zagrana. Kurtyzana, która świetnie wie, co sąsiadujący z nią gracz ukrywa i, jeśli jest to mężczyzna, kurtyzana otrzymuje od niego 3 monety ;) Hazardzista, lubiący grać w małe gierki z innymi graczami, Lalkarka zmuszająca graczy do zmiany miejsc, Potępiony, który zupełnie zmienia styl gry, i wielu innych! Uwaga: Dodatek zawiera polską instrukcję i polskie karty pomocy, ale nazwy postaci na kartach są angielskie (Puppet Master, Gambler, Courtesan itd.)

Na grzyby!
produkt archiwalny
rodzinne

Na grzyby! (2014)

Smakowita gra dla entuzjastów grzybów (i kucharzy)!

Stojąc pośrodku lasu, bierzesz głęboki wdech świeżego powietrza. Czujesz, że to właśnie dziś będzie Twój szczęśliwy dzień. Przez ostatni tydzień słońce i deszcz na przemian tworzyły idealne warunki do zbiorów przepysznych grzybów. Pewności siebie dodają Ci porady otrzymane od lokalnej ludności. Wyposażony w duży kosz, jeszcze w świetle księżyca, a tuż przed wschodem słońca rozpoczynasz swoją przygodę. Zabrałeś ze sobą patelnię, trochę masła oraz cydr, tak aby na koniec dnia móc urządzić sobie ucztę przy ognisku, przyrządzając smakowite danie ze świeżo zebranych grzybów. Zapowiada się naprawdę wspaniały dzień! W grze Na grzyby! próbujesz zebrać jak najwięcej jak najsmaczniejszych grzybów i

Ucieczka: Świątynia Zagłady
produkt archiwalny
dla graczy

Ucieczka: Świątynia Zagłady (2014)

Gra kooperacyjna w czasie rzeczywistym. Zapomnijcie o czekaniu na swoją kolejkę!

W grze Ucieczka: Świątynia Zagłady uczestnicy rozgrywki tworzą drużynę poszukiwaczy przygód, uwięzionych w przeklętej świątyni. Wspólnymi siłami muszą aktywować magiczne kamienie w komnatach świątyni, celem wypędzenia klątwy. Ważne będą: pomysłowość, determinacja, pośpiech, i przede wszystkim współpraca. Na swej drodze niejednokrotnie spotkacie bowiem wyzwania, którym nie da się sprostać w pojedynkę. Trzeba działać jak dobrze zgrany zespół, bowiem macie zaledwie 10 minut. Po tym czasie świątynia zawali się! Ucieczka: Świątynia Zagłady to niezwykle oryginalna, kooperacyjna gra planszowa, której rozrywka odbywa się w czasie rzeczywistym, bez podziału na tury i wyczekiwania na swoją kolej. Wszyscy działają jednocześnie, starając się sobie nawzajem pomagać

Nadzwyczajni - Biuro Projektowe: Wynalazki
produkt archiwalny
dla dzieci

Nadzwyczajni - Biuro Projektowe: Wynalazki (2014)

Zaprojektuj coś niesamowitego dla wybranego Nadzwyczajnego!

“Świat jest szalonym i złożonym miejscem, w którym rzadko znajdujemy jedno oczywiste rozwiązanie na pojawiający się problem. Przyszłość potrzebuje empatycznych osób, które potrafią zadawać wiele pytań. To, czego nam trzeba to okazać ciekawość wobec świata i wobec ludzi, którzy nas otaczają. Użyjmy wyobraźni, by komuś pomóc; choćby tylko trochę, ale za to już dzisiaj.” Anita & Rory, The Creativity Hub. Przed Tobą wymagające zadanie. Jeden z Nadzwyczajnych bohaterów potrzebuje Twojej pomocy przy zaprojektowaniu dla niego specjalnego wynalazku. Wylosuj który z nich, dobierz kartę zadania i wspomagaj swój proces tworzenia dodatkowymi pytaniami, które pomogą Ci określić jakie rozwiązanie będzie dla niego

Nadzwyczajni - Biuro Projektowe: Budynki
produkt archiwalny
dla dzieci

Nadzwyczajni - Biuro Projektowe: Budynki (2014)

Zbuduj coś niesamowitego dla wybranego Nadzwyczajnego!

“Świat jest szalonym i złożonym miejscem, w którym rzadko znajdujemy jedno oczywiste rozwiązanie na pojawiający się problem. Przyszłość potrzebuje empatycznych osób, które potrafią zadawać wiele pytań. To, czego nam trzeba to okazać ciekawość wobec świata i wobec ludzi, którzy nas otaczają. Użyjmy wyobraźni, by komuś pomóc; choćby tylko trochę, ale za to już dzisiaj.” Anita & Rory, The Creativity Hub. Przed Tobą wymagające zadanie. Jeden z Nadzwyczajnych bohaterów potrzebuje Twojej pomocy przy zaprojektowaniu dla niego specjalnego budynku. Wylosuj który z nich, dobierz kartę zadania i wspomagaj swój proces tworzenia dodatkowymi pytaniami, które pomogą Ci określić jakie rozwiązania będą dla niego

Królestwo w budowie
produkt archiwalny
dla graczy

Królestwo w budowie (2014)

Zadbaj o rozwój swego Królestwa!

Tylko dzięki sprytnej rozbudowie sieci osad gracze mogą zapewnić swoim Królestwom dobrobyt. Jako władca jednego z nich, musisz zadbać, aby Twoje włości rozciągały się na jak największej przestrzeni, ubiegając przy tym pozostałych konkurentów.Skorzystaj z pomocy różnych postaci: honorowych rycerzy, wpływowych odkrywców, zapracowanych górników, postępowych mieszczan i wielu innych, aby gromadzone przez Ciebie złoto pomnażało się w jeszcze większym tempie. Doradcy wskażą Ci tereny, które najlepiej nadają się pod zasiedlenie, począwszy od łąk i pól, przez pustynie i kaniony, na rozległych puszczach skończywszy. Dbaj o rozwój swojego Królestwa i nie daj się wyprzedzić innym władcom! Podczas rozgrywki w Królestwo w budowie,

Pokój 25
produkt archiwalny
ekspert

Pokój 25 (2014)

Biegnij-Przetrwaj-Ucieknij!

25 pokoi, 10 rund, 4 więźniów, 2 strażników - tylko 1 wyjście... Jesteś uwięziony w budynku, w którym każde z pomieszczeń posiada czworo drzwi. Twoim celem jest odnalezienie pokoju 25, który prowadzi do wyjścia z tego koszmaru. Uważaj na strażników czekających na właściwy moment aby uderzyć. Bądź też czujny, nie każdy chce uciec z więzienia... ale kto jest zdrajcą? Gra posiada 5 trybów rozgrywki: od pełnej kooperacji po samotną grę w pasjansa.

Szogun: Dwór Tenno
produkt archiwalny
dodatki

Szogun: Dwór Tenno (2014)

Dwór Tenno i mini dodatek Samuraj do gry Shogun

Japonia w okresie Sengoku: Daimyō wciąż walczą o imperialne prowincje, a chłopskie powstania i klęski głodowe osłabiają centralną władzę w kraju. Szalę zwycięstwa może przychylić nie kto inny, jak tylko odsunięty w cień Tennō, niebiański władca. Używając swoich umiejętności dyplomatycznych, możesz zaskarbić sobie przychylność Tennō, który obdarzy Cię cennymi podarkami i wielkimi przywilejami. Dodatek Szogun: Dwór Tenno wprowadza do gry dwór niebiańskiego władcy, na którym to gracze będą starali się zdobyć rozmaite wpływy i łaski. Dzięki niemu możliwa staje się gra bardziej dyplomatyczna, w której to armie na planszy, bądź w wieży bitew zamieniamy na dyplomatów, którzy służą do zdobywania

Szogun
produkt archiwalny
ekspert

Szogun (2014)

Czas zjednoczyć średniowieczną Japonię!

Gracze wcielają się w role dowódców wojsk XVI wiecznej Japonii, a ich celem jest zapewnienie dominacji własnym rodom. Aby osiągnąć sukces trzeba nie tylko podporządkować sobie jak najwięcej ziem, ale również zadbać o rozwój (wznosząc zamki, świątynie i teatry) i dobre prosperowanie kontrolowanych prowincji (zapewniając zapasy żywności). Najlepszy Daimyo zdobędzie na końcu gry miano tytułowego Szoguna. Znakomita mechanika Rozgrywka podzielona jest na dwie części (dwa lata w feudalnej Japonii), każda podzielona na trzy tury (wiosna, lato i jesień. Zimą następuje podliczenie punktów i rozpatrzenie buntów ludności, w przypadku gdy nie zadbamy o dostateczne zapasy żywności). Każda tura rozpoczyna się od

7 Cudów Świata: Babel
produkt archiwalny
dodatki

7 Cudów Świata: Babel (2014)

Dwa dodatki w jednym

Babel składa się z dwóch rozszerzeń, które mogą być wykorzystane razem lub osobno. Pierwsze rozszerzenie, Wieża Babel, pozwoli Ci wznieść mityczną Wieżę. Każda ze zbudowanych płytek wpłynie na działania wszystkich graczy pod względem handlu, wojny, nauki i przedsięwzięć użyteczności publicznej. Drugie rozszerzenie, Wielkie Projekty Babel, pozwoli Ci udoskonalić obszar wokół Wieży. Otoczysz Babel, budując mury miejskie, port, a nawet archiwa. Wzniesiesz także obeliski, łuki triumfalne i inne prestiżowe monumenty. Podczas kilku pierwszych rozgrywek sugerujemy, byś grał tylko z użyciem rozszerzenia Wieża Babel. Upewnij się też, że każdy z graczy zagrał w każde z rozszerzeń, zanim połączycie je ze sobą. Dopiero

Wojna Narodów: Inspiracje
produkt archiwalny
dodatki

Wojna Narodów: Inspiracje (2014)

Mini dodatek do gry Wojna Narodów

Sześciokartowy, mały dodatek do tej doskonałej gry cywilizacyjnej jest swego rodzaju hołdem twórców Wojny Narodów dla innych gier, które ich zainspirowały do stworzenia Wojny Narodów.

Tash Kalar: Wieczny Mróz
produkt archiwalny
dodatki

Tash Kalar: Wieczny Mróz (2014)

Pierwszy dodatek do Tash-Kalar

Ze skutej lodem krainy wiecznej zimy, ze śnieżnych równin i pokrytych lodowcami gór Północy, ze wspaniałych pałaców z krystalicznego lodu nadciąga nowa szkoła Tash-Kalar: Wieczny Mróz! To rozszerzenie oferuje graczom zupełnie nową taktykę. Niektóre karty istot posiadają efekt Mrozu, które można zachować i użyć po ich przywołaniu. Tylko opanowany gracz, posiadający do tego dobre wyczucie czasu, wykorzysta w pełni potencjał tej nowej talii. Opanuj techniki Wiecznego Mrozu, a zasiądziesz pośród mistrzów Tash-Kalar! Z talii Wiecznego Mrozu korzysta się w taki sam sposób, jak z talii z gry podstawowej. Jeśli gracz gra talią szkoły Wiecznego Mrozu, otrzymuje odpowiadające jej 18 kart

Story Cubes: Sport
produkt archiwalny
dodatki

Story Cubes: Sport (2014)

3 kości, 18 sportowych obrazów

Oto prosta w założeniach i jednocześnie genialna gra, która dostarczy Wam wiele radości, stanowiąc przy tym doskonały trening pomysłowości i wyobraźni. Story Cubes: Sport to 3 estetycznie wykonane, sześcienne kostki, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji. Jest to rozszerzenie do gry Story Cubes. Tym razem posiadają 18 unikalnych ikonek opisujących elementy znane z różnych popularnych sportów, które mogą zostać wykorzystane przy snuciu opowieści. Na czym to polega? Połącz Story Cubes: Sport z jednym z podstawowych zestawów Story Cubes i rzuć nimi wszystkimi. Rozpocznij swoje opowiadanie od "Dawno, dawno temu..." lub, jeśli wolisz, "Pewnego razu...". Następnie opowiedz historię w oparciu nie

Story Cubes: Medycyna
produkt archiwalny
dodatki

Story Cubes: Medycyna (2014)

3 kości, 18 medycznych obrazów

Oto prosta w założeniach i jednocześnie genialna gra, która dostarczy Wam wiele radości, stanowiąc przy tym doskonały trening pomysłowości i wyobraźni. Story Cubes: Medycyna to 3 estetycznie wykonane, sześcienne kostki, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji. Jest to rozszerzenie do gry Story Cubes. Tym razem kości posiadają 18 unikalnych ikonek opisujących elementy kojarzące się z medycyną i zdrowiem, które mogą zostać wykorzystane przy snuciu opowieści. Na czym to polega? Połącz Story Cubes: Medycyna z jednym z podstawowych (składających się z 9 kostek) zestawów Story Cubes i rzuć nimi wszystkimi. Rozpocznij swoje opowiadanie od "Dawno, dawno temu..." lub, jeśli wolisz, "Pewnego

Story Cubes: Galaktyka
produkt archiwalny
dodatki

Story Cubes: Galaktyka (2014)

3 kości, 18 galaktycznych obrazów

Oto prosta w założeniach i jednocześnie genialna gra, która dostarczy Wam wiele radości, stanowiąc przy tym doskonały trening pomysłowości i wyobraźni. Story Cubes: Galaktyka to 3 estetycznie wykonane, sześcienne kostki, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji. Jest to rozszerzenie do gry Story Cubes. Tym razem kosci posiadają 18 unikalnych ikonek opisujących elementy kojarzące się z kosmosem i podróżami pozaziemskimi, które mogą zostać wykorzystane przy snuciu opowieści. Na czym to polega? Połącz Story Cubes: Galaktyka z jednym z dużych zestawów Story Cubes i rzuć nimi wszystkimi. Rozpocznij swoje opowiadanie od "Dawno, dawno temu..." lub, jeśli wolisz, "Pewnego razu...". Następnie opowiedz historię

Story Cubes
produkt archiwalny
rodzinne

Story Cubes (2014)

9 kości, 54 obrazy, nieskończona ilość opowieści

Oto prosta w założeniach i jednocześnie genialna gra, która dostarczy Wam wiele radości, stanowiąc przy tym doskonały trening pomysłowości i wyobraźni. Story Cubes to 9 estetycznie wykonanych, sześciennych kostek, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji. Na czym to polega? Rzuć wszystkimi kostkami. Rozpocznij swoje opowiadanie od "Dawno, dawno temu..." lub, jeśli wolisz, "Pewnego razu...". Następnie opowiedz historię w oparciu o 9 obrazów, które wypadły na kostkach. Zacznij od dowolnego, najlepiej od tego, który jako pierwszy przykuł Twoją uwagę. Nie ma złych odpowiedzi, jedyne co Cię ogranicza, to Twoja własna wyobraźnia. Obudź ją w sobie i daj się

Story Cubes: Akcje
produkt archiwalny
dodatki

Story Cubes: Akcje (2014)

9 kości, 54 obrazy, nieskończona ilość opowieści

Oto prosta w założeniach i jednocześnie genialna gra, która dostarczy Wam wiele radości, stanowiąc przy tym doskonały trening pomysłowości i wyobraźni. Story Cubes to 9 estetycznie wykonanych, sześciennych kostek, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji. Story Cubes: Akcje są pierwszym rozszerzeniem kości opowieści. Tym razem posiadają 54 unikalne ikonki opisujące większość najważniejszych słów związanych z wykonywaniem czynności, które mogą zostać wykorzystane przy snuciu opowieści. Na czym to polega? Rzuć wszystkimi kostkami. Rozpocznij swoje opowiadanie od "Dawno, dawno temu..." lub, jeśli wolisz, "Pewnego razu...". Następnie opowiedz historię w oparciu o 9 obrazów, które wypadły na kostkach. Zacznij od

Story Cubes: Baśnie
produkt archiwalny
dodatki

Story Cubes: Baśnie (2014)

3 kości, 18 baśniowych obrazów

Oto prosta w założeniach i jednocześnie genialna gra, która dostarczy Wam wiele radości, stanowiąc przy tym doskonały trening pomysłowości i wyobraźni. Story Cubes: Baśnie to 3 estetycznie wykonane, sześcienne kostki, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji. Jest to rozszerzenie do gry Story Cubes. Tym razem kości posiadają 18 unikalnych ikonek opisujących elementy znane z różnych popularnych baśni, które mogą zostać wykorzystane przy snuciu opowieści. Na czym to polega? Połącz Story Cubes: Baśnie z jednym z podstawowych (składających się z 9 kostek) zestawów Story Cubes i rzuć nimi wszystkimi. Rozpocznij swoje opowiadanie od "Dawno, dawno temu..." lub, jeśli

Story Cubes: Podróże
produkt archiwalny
dodatki

Story Cubes: Podróże (2014)

9 kości, 54 obrazy, nieskończona ilość opowieści

Oto prosta w założeniach i jednocześnie genialna gra, która dostarczy Wam wiele radości, stanowiąc przy tym doskonały trening pomysłowości i wyobraźni. Story Cubes to 9 estetycznie wykonanych, sześciennych kostek, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji. Story Cubes: Podróże są drugim rozszerzeniem kostek opowieści. Tym razem posiadają 54 unikalne ikonki opisujące większość najważniejszych słów związanych z podróżowaniem, które mogą zostać wykorzystane przy snuciu opowieści. Na czym to polega? Rzuć wszystkimi kostkami. Rozpocznij swoje opowiadanie od "Dawno, dawno temu..." lub jeśli wolisz "Pewnego razu...". Następnie opowiedz historię w oparciu o 9 obrazów, które wypadły na kostkach. Zacznij od dowolnego

Story Cubes: Poszlaki
produkt archiwalny
dodatki

Story Cubes: Poszlaki (2014)

3 kości, 18 detektywistycznych obrazów

Oto prosta w założeniach i jednocześnie genialna gra, która dostarczy Wam wiele radości, stanowiąc przy tym doskonały trening pomysłowości i wyobraźni. Story Cubes: Poszlaki to 3 estetycznie wykonane, sześcienne kostki, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji. Jest to rozszerzenie do gry Story Cubes. Tym razem kości posiadają 18 unikalnych ikonek opisujących elementy kojarzące się z powieściami detektywistycznymi, które mogą zostać wykorzystane przy snuciu opowieści. Na czym to polega? Połącz Story Cubes: Poszlaki z jednym z podstawowych (składających się z 9 kostek) zestawów Story Cubes i rzuć nimi wszystkimi. Rozpocznij swoje opowiadanie od "Dawno, dawno temu..." lub, jeśli

Story Cubes: Prehistoria
produkt archiwalny
dodatki

Story Cubes: Prehistoria (2014)

3 kości, 18 prehistorycznych obrazów

Oto prosta w założeniach i jednocześnie genialna gra, która dostarczy Wam wiele radości, stanowiąc przy tym doskonały trening pomysłowości i wyobraźni. Story Cubes: Prehistoria to 3 estetycznie wykonane, sześcienne kostki, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji. Jest to rozszerzenie do gry Story Cubes. Tym razem posiadają 18 unikalnych ikonek opisujących elementy kojarzących się z okresem prehistorii, które mogą zostać wykorzystane przy snuciu opowieści. Na czym to polega? Połącz Story Cubes: Prehistoria z jednym z podstawowych zestawów Story Cubes i rzuć nimi wszystkimi. Rozpocznij swoje opowiadanie od "Dawno, dawno temu..." lub, jeśli wolisz, "Pewnego razu...". Następnie opowiedz historię

Ciężarówką przez galaktykę: Dodatkowa przyczepa
produkt archiwalny
dodatki

Ciężarówką przez galaktykę: Dodatkowa przyczepa (2014)

Dodatek do gry Ciężarówką przez Galaktykę (Galaxy Trucker)

W tym rozszerzeniu znajduje się kilka mniej lub bardziej niezależnych dodatków, które gracze mogą wykorzystywać oddzielnie albo łącznie, aby usprawnić swój lot przez Galaktykę! (w zasadzie to bardzo dyskusyjne stwierdzenie, bo niektóre z zawartych tu elementów moga nieźle dać w kość…) Nowe technologie 42 nowe części statków oparte na nieznanych dotąd technologiach. 5 figurek i 5 kart specjalnych nowej rasy kosmitów. Piąte koło Elementy i zasady gry na 5 graczy. Nowe klasy statków 5 dwustronnych plansz statków dla klas IA i IIA. Nieczyste zagrania 24 nowe karty przygód, które gracze sami będą dodawać do talii, aby urozmaicić podróż… rywalom. Trudna

Megawojownicy
produkt archiwalny
rodzinne

Megawojownicy (2015)

Dynamiczna walka unikalnych postaci na arenie!

Stań do walki na arenie jako jeden z Megawojowników! Każdy gracz wciela się w jednego potężnych wojowników posiadającego unikalne zdolności, gotowego zrobić wszystko, aby wygrać turniej znany jako Plemienna Rozróba. Jest on organizowany podczas każdego zaćmienia słońca na legendarnej Wyspie Krańca Świata. Rozgrywa się on według zasady „każdy na każdego”, bo w ostatecznym rozrachunku pozostanie tylko jeden Wojownik: ten Jeden Jedyny Megawojownik! No chyba, że bitwa będzie trwała długo, wtedy zwycięzca zostanie wybrany na koniec 7 rundy... Gracze wybierają z kilku unikalnych postaci i walczą poprzez rozważne używanie kart ze swojej talii. Talie odzwierciedlają unikalne umiejętności bohaterów - jeden lepiej

Baronia
produkt archiwalny
dla graczy

Baronia (2015)

Kontroluj księstwo i powiększaj swoje włości!

Na najdalszych rubieżach Imperium ambitni baronowie walczą o władzę. Stojąc na czele potężnych armii, zdobywają nowe terytoria, budują wioski, miasta i twierdze. Na końcu tego wyścigu o supremację tylko jeden z nich zostanie królem! Podczas gry w Baronię przyjdzie Ci objąć w posiadanie okoliczne włości wraz z ich przyległościami, a Twoim celem będzie poszerzenie kontrolowanego przez Ciebie terytorium. W każdej turze dysponujesz jedynie sześcioma akcjami (Werbunek, Ruch, Budowa, Nowe Miasto, Ekspedycja, Przyznanie Tytułu), z których wykonasz tylko jedną, wybieraj więc ostrożnie! Każda z nich w znaczący sposób zmienia równowagę na planszy. Ta zaś podczas każdej rozgrywki tworzona jest losowo, dzięki

Mamy szpiega!
produkt archiwalny
rodzinne

Mamy szpiega! (2015)

Wesoła, nietypowa zabawa w szukanie szpiega

„Gadatliwość zatapia statki” to znana metafora z okresu drugiej wojny światowej, podkreślająca, że w szpiegowskim świecie dyskrecja jest najważniejsza. Agenta może zdradzić wszystko - nowiutkie zszywki spinające dokument, zamówienie trzech szklanek whisky przy użyciu nie tych trzech palców, czy choćby jedno źle użyte słowo. W grze "Mamy szpiega!" będziecie mogli się o tym przekonać, wcielając się zarówno w szpiega, który próbuje nie zostać zdemaskowany, jak i w ścigających go agentów kontrwywiadu. Na czym to polega? Rozgrywka składa się z kilku krótkich rund. Podczas każdej rundy gracze losowo otrzymują karty z prezentacją miejsca, w którym się aktualnie znajdują... wszyscy, poza jednym,

Komiks
produkt archiwalny
rodzinne

Komiks (2015)

Ułóż komiks, opowiedz jego historię i oceń historie współgraczy!

Oto gra narracyjna jakiej jeszcze nie było! Komiks pozwala na tworzenie niesamowitych opowieści poprzez układanie kolejnych kart kadrów tak, aby by powstała pełna strona komiksu. Każdy z graczy dostaje do ręki 12 dwustronnych kart i w ograniczonym czasie musi do nich wymyślić historyjkę na zadany (lub wylosowany) temat. Temat: Nieprzespana noc "Był chłodny, jesienny poranek, a detektyw wyglądał przez okno swojego biura na 36 piętrze. W dłoni trzymał opróżnioną już szklankę, a w popielniczce dogasał kolejny niedopalony papieros. Miał podkrążone oczy i widać po nim było, że nie dane mu było zmrużyć oka tej nocy. Z zadumy wyrwał go widok

Elizjum
produkt archiwalny
ekspert

Elizjum (2015)

Zapisz swe czyny w greckich legendach!

Wciel się w rolę ambitnego półboga i stań w szranki ze swoimi konkurentami, aby zająć poczesne miejsce na Olimpie! Rekrutuj herosów, zdobywaj artefakty oraz podejmuj się niebezpiecznych misji i stwórz swoją własną legendę! Walka o boskość to trudne zadanie. Musisz gromadzić wpływy i stronników innych bogów pod swoim sztandarem, aby wykorzystać ich umiejętności w starcie ze swoimi wrogami. W Elizjum za pomocą przepięknie ilustrowanych kart tworzył będziesz rozmaite kombinacje efektów, aby zdobywać złoto, prestiż i punkty chwały. W grze występuje 8 stronnictw, każde przypisane do konkretnego Boga. Preferujesz agresywne rozwiązania? Skieruj swoje kroki do Aresa. Jesteś śmiertelnie poważny i uwielbiasz

Takie Życie 2 - Detektywi
produkt archiwalny
rodzinne

Takie Życie 2 - Detektywi (2015)

Trudno uwierzyć, że te historie wydarzyły się naprawdę!

Wieje nudą? Jedziecie samochodem? Pociągiem? Czekacie na samolot? Czekacie aż piąty gracz wyjdzie z łazienki lub wróci ze sklepu, byście mogli w końcu zacząć grać w grę już rozłożoną na stole? ;) Wyciągnijcie "Takie Życie!" Jeden z Was dobiera losową kartę. Czyta krótką, acz niezwykłą historię, ale współgraczom ujawnia tylko wskazany kawałek. A teraz współgracze zadając pytania muszą dojść do tego, co tak naprawdę się wydarzyło! Oczywiście nie jest to proste, bo historie, mimo, że wydarzyły się naprawdę to są czasami naprawdę niewiarygodne! Dlatego każda z nich ma kilka kluczowych pytań zaznaczonych na karcie, które, jeśli zostaną zadane przez odgadujących,

Herosi
produkt archiwalny
dla graczy

Herosi (2015)

Walcz o kontrolę nad żywiołami

Przystępując do pojedynku, zaufaj swoim instynktom. Przygotuj się do walki, w której tylko Twoje szybkie decyzje i siła woli pozwolą pokonać władających żywiołami przeciwników. Gdy nadejdzie czas, będą próbowali Cię zniszczyć! Rozpęta się bitewny szał, a powietrze zadrży od wszechobecnej magii. Stań naprzeciw wyzwaniu i wyjdź z tego boju zwycięsko! Herosi to dynamiczna gra czasu rzeczywistego, przeznaczona dla od 2 do 4 graczy, w której wcielisz się w rolę jednego z władców czterech magicznych żywiołów i weźmiesz udział w pojedynku. W każdej rozgrywce będziesz miał możliwość poprowadzenia do boju armii złożonej z monstrów i bestii powiązanych z kontrolowanym przez Ciebie

Szmal
produkt archiwalny
dla graczy

Szmal (2015)

Różne oblicza mafii! Które wybierasz?

Gra karciana „Szmal” przeniesie Was do USA lat 60. Wcielicie się w gotowych na wszystko szefów gangów, którzy mają tylko jeden cel ‒ zdobyć największe wpływy w mieście. Alkohol, nocne kluby, broń automatyczna ‒ aby sięgnąć po władzę i pieniądze, nie wolno cofać się przed niczym. Od legalnych interesów, prowadzonych tylko dla przykrywki, po ostre wycinanie konkurencji ‒ wszystko jest dozwolone! „Szmal” to dynamiczna i pełna emocji gra, w której przyjaźnie nie istnieją, a każdy obmyśla strategię zwycięstwa w wojnie gangów. Pamiętajcie! Stawka jest wysoka, liczy się tylko Szmal! Dlaczego musisz w to zagrać? Gra ma KLIMAT. Musisz wybrać jaką

Odkrycia: Dzienniki Lewisa i Clarka
produkt archiwalny
dla graczy

Odkrycia: Dzienniki Lewisa i Clarka (2015)

Towarzysz słynnym podróżnikom w odkrywaniu Luizjany!

W latach 1803-1806 ekspedycja Lewisa i Clarka była pierwszą amerykańską wyprawą, która przemierzyła kontynent północnoamerykański od Missisipi po wybrzeże Pacyfiku i z powrotem. W trakcie tych trzech lat dowódcy wyprawy, Meriwether Lewis i William Clark, wraz z sierżantami Gassem i Ordwayem zapisali wiele stron dzienników podróży, opisując w nich między innymi nowe odkryte rośliny i gatunki zwierząt oraz nanosząc na mapy dotąd nieznane Amerykanom fragmenty kontynentu. Instrukcje Prezydenta Jeffersona – 20 czerwca 1803 r. Celem Waszej misji jest zbadanie rzeki Missouri, jej biegu i połączenia z wodami Oceanu Spokojnego w nadziei na znalezienie możliwie najłatwiejszej i praktycznej drogi wodnej w

Mały Książę: Droga do Gwiazd (edycja filmowa)
produkt archiwalny
rodzinne

Mały Książę: Droga do Gwiazd (edycja filmowa) (2015)

Zbieraj gwiazdy w pogoni za Małym Księciem!

Podążając śladami Małej Dziewczynki, poleć swoim dwupłatowcem na spotkanie z Małym Księciem! Czeka na Ciebie niespodziewana przygoda. Po drodze spotkasz nowych przyjaciół, ale i pułapki. Strzeż się! W grze Mały Książę: Droga do Gwiazd wyruszasz w wielką podróż z domku Dziadka na planetę Małego Księcia. Przesuwaj swój pionek po podniebnej trasie, zbierając gwiazdy. Samolot przemieszczasz dzięki kartom Lisa. Każdy gracz dysponuje tym samym zestawem kart na początku gry. W zależności od chmury, na której wyląduje Twój samolot, możesz zdobyć więcej kart, które pozwolą Ci podróżować dalej. Jeśli zatrzymasz się na chmurze, która jest już zajęta przez przeciwnika, zabierasz kartę z

Space Alert
produkt archiwalny
dla graczy

Space Alert (2015)

Niesamowita gra czasu rzeczywistego

Oto drużynowa gra mówiąca o przetrwaniu, rodzaj gry kooperacyjnej. Uczestnicy wcielają się w członków załogi małego statku kosmicznego przepatrującego niebezpieczne sektory galaktyki. Misje trwają po około 10 minut (skok nadprzestrzenny, skanowanie sektora, powrotny skok nadprzestrzenny), a jedynym zadaniem, jakie stoi przed graczami, jest ochrona statku. Na płycie CD (lub na kartach scenariuszy, jeśli nie macie pod ręką odtwarzacza CD) znajdują się dziesięciominutowe nagrania przedstawiające wypowiedzi komputera pokładowego (w języku polskim) na temat różnych zagrożeń. Mogą one sięgać od statków bojowych i myśliwców, poprzez rozmaite gwiezdne potwory i wynaturzenia, aż po intruzów i awarie na własnym statku. Uczestnicy muszą ustalić, kto

Szeryf z Nottingham
produkt archiwalny
dla graczy

Szeryf z Nottingham (2015)

Ależ szeryfie, to tylko jabłka...!

Gra otrzymała nagrodę Najlepszej Gry Planszowej Origin Awards 2015. Chciwość i żądza bogactwa księcia Jana sięgnęły zenitu! Dla zwykłego, uczciwie płacącego podatki kupca godne życie stało się niemożliwe. Oto Szeryf z Nottingham sprawdza wszystkich wchodzących do miasta, czy aby nie wnoszą w obręb jego murów zakazanych towarów. Na szczęście Ty znasz Szeryfa lepiej niż książę. Ten nieprzyjemny, chciwy typ może sprawiać onieśmielające wrażenie, gdy stoi w bramie miasta, ale - bądźmy szczerzy - nawet on spojrzy w drugą stronę, gdy otrzyma sowitą łapówkę. I oto pewnego pięknego poranka przybyłeś ze swoimi towarami na targ do uroczego Nottingham. Jedyną przeszkodą stojącą

Budowniczowie: Antyk
produkt archiwalny
rodzinne

Budowniczowie: Antyk (2015)

Zbieraj surowce i buduj, buduj!

Budowniczowie to prosta i bardzo przyjemna gra w zarządzanie zasobami. Karty reprezentują budynki i pracowników. Gracze zdobywają punkty zwycięstwa (oraz pieniądze) wznosząc budowle. Jednakże skonstruowanie budynku wymaga robotnika, a ten z kolei wymaga pieniędzy. Do wzniesienia każdego budynku potrzebne są określone przy nim surowce (Kamienie, Drewno, Elementy architektoniczne, Dekoracje). Wszystkie te cztery cechy mają wartości od 0 do 5, a każdy z robotników oferuje te same cechy również w wartościach pomiędzy 0 a 5. Tak więc aby zbudować dowolny budynek, gracz musi dodać wystarczającą liczbę robotników tak, aby to, co oni oferują, w pełni pokryło zapotrzebowanie generowane przez budynek. Każdy

Pokój 25: Sezon 2
produkt archiwalny
ekspert

Pokój 25: Sezon 2 (2015)

Więcej pokoi, więcej graczy, więcej adrenaliny!

W nowym odcinku słynnego serialu "Pokój 25" dojdzie dwóch nowych graczy: Awanturniczka Sarah, która jest specjalistką od elektronicznego sabotażu, i Bruce, który został niedawno wypuszczony z przytułku dla obłąkanych… wygląda na to, że brakuje mu piątej klepki. Co wnosi dodatek? dwie nowe postacie, co pozwala grać nawet 8 osobom na raz; każda z postaci ma teraz swoją unikalną umiejętność; dodatkowo, dzięki zastrzykowi adrenaliny, każdy z graczy może wykonać jedną dodatkową akcję w wybranym momencie, w wybranej turze; nowe pokoje, w tym te bardzo niebezpieczne. Sprostasz wyzwaniu?

Jaipur
produkt archiwalny
rodzinne

Jaipur (2015)

Karciana gra handlowa

Jaipur, stolica Radżastanu. Jesteś jednym z dwóch najpotężniejszych handlarzy w mieście. Nie wystarcza ci to jednak, ponieważ tylko kupiec z dwiema Pieczęciami Uznania otrzyma zaszczyt zostania ministrem handlu Maharadży. Musisz więc poradzić sobie lepiej niż twój konkurent, kupując, wymieniając oraz sprzedając za jak najlepszą cenę, a jednocześnie bacznie pilnując obydwu swych stad wielbłądów. Jaipur to ślicznie zilustrowana dwuosobowa gra karciana plasująca się w światowej czołówce gier planszowych! Nagrody i wyróżnienia zdobyte przez grę: 2010 Zwycięzca Fairplay À la carte 2010 Nominacja Golden Geek do Najlepsze dwuosobowej gry planszowej 2010 Nominacja do Golden Geek Najlepsza gra karciana 2010 International Gamers Award

Cardline: Dinozaury
produkt archiwalny
rodzinne

Cardline: Dinozaury (2015)

Dowiedz się więcej o prehistorii!

Gra Cardline: Dinozaury jest podobna do Cardline: Zwierzęta, ale jest o dinozaurach! Karty przedstawiają te prehistoryczne gady, ale także inne zwierzęta, które żyły dawno temu, ich nazwy oraz epoki, w których występowały. Dodatkowo jedna ze stron karty zawiera kolejne, ważne w grze informacje o zwierzęciu - średnią długość i wagę. Przed każą rozgrywką gracze decydują, czy będą porównywać długości zwierząt czy ich wagę. Następnie kładą na środku stołu jedną, losową kartę tak, aby wszyscy widzieli informacje o jego wybranym współczynniku, a następnie na przemian wybierają spośród swoich kart zwierzęta i, nie widząc szczegółowych informacji o nich, starają się odgadnąć, czy

Timeline: Nauka i odkrycia
produkt archiwalny
rodzinne

Timeline: Nauka i odkrycia (2015)

Czy znasz chronologiczną kolejność odkryć naukowych?

Co odkryto najpierw: Amerykę czy Australię? Co wynaleziono wcześniej: narkozę czy insulinę? Wraz z grą karcianą Timeline poznasz odpowiedzi na te, oraz tysiące innych pytań, konfrontując swą wiedzę i domysły z faktyczną chronologią. Jednak pamiętaj, nie musisz znać faktycznych dat odkryć! Do zabawy potrzeba jedynie trochę logiki, rozsądnego myślenia i gotowości do dobrej zabawy! :) Na początku gry, wszyscy uczestnicy otrzymują taką samą liczbę kart, reprezentujących rozmaite odkrycia naukowe i historyczne. Na odwrocie każdej karty znajduje się data. Rozgrywka rozpoczyna się od położenia na środku stołu jednej, losowo wybranej karty (z talii pozostałych, nieprzydzielonych graczom kart). Kartę tą należy położyć

Boost
produkt archiwalny
rodzinne

Boost (2015)

Szybka gra w kategoryzowanie

Co się dzieje gdy 110 pięknie ilustrowanych kart zostaje potasowanych, rozdanych i gracze zaczynają je rytmicznie odwracać obrazkami do góry? Odkryjecie, że odszukanie obrazków należących do tej samej grupy może być przednią zabawą, którą będziecie chcieli ciągnąć przez cały wieczór! - Zwierzęta! - Owoce!! I to trzy! - Zabytki! - Eeee, nic tu nie ma? - Rośliny! Musisz uważniej patrzeć! - Ciasta! Nie gadać, tylko grać! Ale na czym to polega? W Boost! można grać na klika sposobów. Podstawowa rozgrywka polega jednak na tym, że każdy z graczy otrzymuje stos kart, a na każdej z nich narysowany jest jakiś obrazek.

Story Cubes: Batman
produkt archiwalny
rodzinne

Story Cubes: Batman (2015)

9 kości, 54 obrazy, nieskończona ilość opowieści o Batmanie!

Oto prosta w założeniach i jednocześnie genialna gra, która dostarczy Wam wiele radości, stanowiąc przy tym doskonały trening pomysłowości i wyobraźni. Story Cubes to 9 estetycznie wykonanych, sześciennych kostek, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji. Na czym to polega? Rzuć 9 kostkami, na których znajdziesz 54 obrazki ściśle powiązane ze światem Batmana: Joker, Kobieta Kot, Batmobil i wiele innych. Przyjrzyj się im i zacznij snuć opowieść, zaczynając od słów "W cieniu Gotham..." Historię opowiedz w oparciu o 9 obrazów, które wypadły na kostkach. Zacznij od dowolnego z nich, najlepiej od tego, który jako pierwszy przykuł Twoją uwagę.

Story Cubes: Muminki
produkt archiwalny
rodzinne

Story Cubes: Muminki (2015)

9 kości, 54 obrazy, nieskończona ilość opowieści o Muminkach

Oto prosta w założeniach i jednocześnie genialna gra, która dostarczy Wam wiele radości, stanowiąc przy tym doskonały trening pomysłowości i wyobraźni. Story Cubes to 9 estetycznie wykonanych, sześciennych kostek, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji. Na czym to polega? Rzuć 9 kostkami, na których znajdziesz 54 obrazki ściśle powiązane ze światem Muminków: Muminka, Małą Mi, Mamę Muminka i wiele innych. Przyjrzyj się im i zacznij snuć opowieść, zaczynając od słów "Pewnego dnia w Dolinie Muminków..." Historię opowiedz w oparciu o dziewięć obrazów, które wypadły na kostkach. Zacznij od dowolnego z nich, najlepiej od tego, który jako pierwszy przykuł Twoją uwagę.

Kamienie w kieszenie
produkt archiwalny
rodzinne

Kamienie w kieszenie (2015)

Raz, dwa - moje!

W królestwie Gdzieniegdzie ludzie, gobliny, elfy, krasnoludy i inne rasy żyły w doskonałej harmonii… Dni mijały lekko i przyjemnie do czasu, gdy w trakcie letniego przesilenia na ogromnych grzybach otaczających miasteczko Rozdroża pojawiły się kamienie życia. Aby je zdobyć, każda z ras przysłała do miasteczka swojego przedstawiciela i to właśnie Wy, gracze, wcielacie się w ich role. Klejnoty są cenne, więc nie będzie łatwo się nimi podzielić z konkurentami! Wszystkie ruchy są dozwolone, włączając w to podkradanie kamieni zebranych przez innych śmiałków, więc miejcie się na baczności… Kamienie w kieszenie to szybka, prosta gra, zasady da się wytłumaczyć w mniej

Story Cubes: Zwierzęta
produkt archiwalny
dodatki

Story Cubes: Zwierzęta (2015)

3 kości, 18 obrazów ze zwierzętami

Oto prosta w założeniach i jednocześnie genialna gra, która dostarczy Wam masę radości, stanowiąc przy tym doskonały trening pomysłowości i wyobraźni. Story Cubes: Zwierzęta to 3 estetycznie wykonane, sześcienne kostki, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji. Jest to rozszerzenie do gry Story Cubes. Tym razem kości posiadają 18 unikalnych ikonek opisujących elementy kojarzące się ze zwierzętami, które mogą zostać wykorzystane przy snuciu opowieści. Na czym to polega? Połącz Story Cubes: Zwierzęta z jednym z podstawowych zestawów Story Cubes i rzuć nimi wszystkimi. Rozpocznij swoje opowiadanie od "Dawno, dawno temu..." lub, jeśli wolisz, "Pewnego razu...". Następnie opowiedz historię w oparciu nie o

Story Cubes: Strachy
produkt archiwalny
dodatki

Story Cubes: Strachy (2015)

3 kości, 18 strasznych obrazów

Oto prosta w założeniach i jednocześnie genialna gra, która dostarczy Wam wiele radości, stanowiąc przy tym doskonały trening pomysłowości i wyobraźni. Story Cubes: Strachy to 3 estetycznie wykonane, sześcienne kostki, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji. Jest to rozszerzenie do gry Story Cubes. Tym razem kości posiadają 18 unikalnych ikonek opisujących elementy kojarzące się z horrorami i opowieściami grozy, które mogą zostać wykorzystane przy snuciu opowieści. Na czym to polega? Połącz Story Cubes: Strachy z jednym z podstawowych zestawów Story Cubes i rzuć nimi wszystkimi. Rozpocznij swoje opowiadanie od "Dawno, dawno temu..." lub, jeśli wolisz, "Pewnego razu...". Następnie opowiedz historię

Story Cubes: Mity
produkt archiwalny
dodatki

Story Cubes: Mity (2015)

3 kości, 18 mitycznych obrazów

Oto prosta w założeniach i jednocześnie genialna gra, która dostarczy Wam wiele radości, stanowiąc przy tym doskonały trening pomysłowości i wyobraźni. Story Cubes: Mity to 3 estetycznie wykonane, sześcienne kostki, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji. Jest to rozszerzenie do gry Story Cubes. Tym razem kości posiadają 18 unikalnych ikonek opisujących elementy kojarzace się z greckimi i rzymskimi mitami, które mogą zostać wykorzystane przy snuciu opowieści. Na czym to polega? Połącz Story Cubes: Mity z jednym z podstawowych zestawów Story Cubes i rzuć nimi wszystkimi. Rozpocznij swoje opowiadanie od "Dawno, dawno temu..." lub, jeśli wolisz, "Pewnego razu...". Następnie opowiedz historię

Dobble Kids
produkt archiwalny
dla dzieci

Dobble Kids (2015)

Dobble w wersji dla najmłodszych!

Spójrz na pierwszą kartę, którą trzymasz w ręku oraz na tę, która leży na środku stołu. Znajdź na nich wspólny symbol, nazwij go i szybko pozbądź się swojego kartonika. Teraz następny! Tylko nie zwątp, każda karta łączy się z inną zawsze tylko jednym symbolem!  Dobble Kids to gra wspierająca trening spostrzegawczości i szybkości reakcji, w pełni dostosowana do potrzeb najmłodszych. Na każdej karcie znajduje się po 6 symboli - są to rysunki zwierząt, dzięki czemu dziecku łatwiej jest je rozpoznać i nazwać.   Dlaczego pokochasz tę grę? Przyjrzyj się obrazkom, znajdź parę, przejdź do kolejnej karty. Wydaje się proste, prawda?

Teby
produkt archiwalny
rodzinne

Teby (2015)

Zostań archeologiem!

Cała wasza wyprawa nastawiona jest optymistycznie. Wyruszacie w końcu w takie rejony, w których znalezienie skarbów kolebek cywilizacji powinno być najłatwiejsze i najbardziej prawdopodobne. Ale długie tygodnie spędzone w europejskich bibliotekach na zdobywaniu naukowych podstaw mogą spełznąć na niczym... Jeżeli nasi archeolodzy nie mają zawodowego wyczucia albo są po prostu pechowcami, to nasza wyprawa może się zamienić w zabawę w ogromnej piaskownicy... Teby to rodzinna gra o wyjątkowej tematyce i mechanice. Gracze wcielają się w archeologów, którzy podróżując po Europie zdobywają bezcenną wiedzę, dotyczącą 5 starożytnych cywilizacji: Grecji, Krety, Egiptu, Palestyny i Mezopotamii. Czasami uda im się też podsłuchać ciekawe

Łowcy Skarbów
produkt archiwalny
rodzinne

Łowcy Skarbów (2015)

Gra twórcy "Magic The Gathering"

Tylko najodważniejsi poszukiwacze skarbów zapuszczają się w mroczną otchłań Jaskini Lawy, przedzierają się przez chaszcze Splątanej Dżungli, i ryzykują życiem między lodowymi szczytami Gór Mroźnych. Czy i ty należysz do nich? Przygody zostały podzielone na pięć epizodów (rund). Na początku każdej rundy wszyscy gracze przygotowują się do wyprawy: otrzymują po 9 kart, z których wybierają po jednej, przekazując pozostałe 8 sąsiednim graczom. Z nowo otrzymanego zestawu 8 kart znowu zatrzymują sobie jedną i przekazują pozostałe 7 dalej. Czynność tę powtarzają, aż każdy z graczy będzie miał na ręce 9 wybranych w ten sposób kart. Teraz rozpoczyna się polowanie na skarby!

Story Cubes: Kompakt
produkt archiwalny
dodatki

Story Cubes: Kompakt (2015)

9 kości, 54 obrazy, nieskończona ilość opowieści

Oto prosta w założeniach i jednocześnie genialna gra, która dostarczy Wam wiele radości, stanowiąc przy tym doskonały trening pomysłowości i wyobraźni. Story Cubes to 9 estetycznie wykonanych, sześciennych kostek, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji. Na czym to polega? Rzuć wszystkimi kostkami. Rozpocznij swoje opowiadanie od "Dawno, dawno temu..." lub, jeśli wolisz, "Pewnego razu...". Następnie opowiedz historię w oparciu o 9 obrazów, które wypadły na kostkach. Zacznij od dowolnego z nich, najlepiej od tego, który jako pierwszy przykuł Twoją uwagę. Nie ma złych odpowiedzi, jedyne co Cię ogranicza, to Twoja własna wyobraźnia. Obudź ją w sobie i

Potworne Przepychanki
produkt archiwalny
dla dzieci

Potworne Przepychanki (2015)

Potwornie dobra gra!

Potwory brykają po arenie! Od teraz będą się przepychać, przedrzeźniać, ściskać i wygłupiać. Użyją pazurów, kuksańców i różnych figli-migli, byle tylko nie spaść z naszej areny. Tutaj wszystkie chwyty są dozwolone! Bądź jednak ostrożny – szalona przepychanka szaloną przepychanką, ale żaden z potworów nie powinien wypaść z areny! Gracze rzucają kością co turę, a następnie wpychają wybranego potwora na arenę, próbując jednocześnie nie poruszyć stworów, które już się tam znajdują. To niełatwe zadanie, bo do popychania potworów nie wolno używać dłoni, a jedynie dwóch specjalnych popychaczek.Jeśli gracz wypchnie potwora z areny, pozostali nie mają powodów do zmartwień, bo otrzymają w

Smocza Dolina
produkt archiwalny
dla dzieci

Smocza Dolina (2015)

Magiczna gra dla małych czarodziejów!

W pewnej odległej dolinie, ukrytej przed wszystkimi, żyła sobie szczęśliwie mała smocza rodzinka. O jej istnieniu wiedziało tylko kilku wtajemniczonych magów. Oto dzisiaj młode smoczki po raz kolejny przyleciały do zaczarowanego lasu, aby rozegrać mecz ognistej piłki z drużyną młodych magów. Niestety, mrukliwy czarnoksiężnik Razandar nie jest zadowolony z tych pojedynków. W starym zrzędzie wszystko się gotuje na samą myśl o tym, że piłka zrobiona z lawy mogłaby uszkodzić jego piękną wieżę. Nikt nie chce doświadczyć gniewu czarnoksiężnika, więc rozgrywki odbywają się pod jego nieobecność. Piłka wiruje w powietrzu, a smoki i czarodzieje bawią się przednio. Ale, ale! Razandar właśnie

Termity
produkt archiwalny
dla graczy

Termity (2015)

Bezwzględna walka o dominację

Termity (Isoptera) – rząd owadów społecznych z podgromady uskrzydlonych. Na pierwszy rzut oka na spalonej słońcem afrykańskiej równinie życie płynie powoli. Jednak to tylko pozory. W gąszczu traw między rojami termitów toczy się nieustanny bój. To terytorialny instynkt zmusza je do ciągłej walki. Namacalnym dowodem ich zawziętości są ogromne kopce, które kryją w sobie miliony owadzich wojowników zawsze gotowych do obrony swojej twierdzy. Wykaż się sprytem i zmysłem strategicznym, walcząc z przeciwnikami o przetrwanie, zdobywając kopce i dokonując ekspansji na nowe terytoria. Każdy z graczy kontroluje jeden z 4 dostępnych w grze rojów, składających się z 18 żetonów reprezentujących jednostki

Takie Życie 3 - Tajemnice
produkt archiwalny
rodzinne

Takie Życie 3 - Tajemnice (2015)

Trudno uwierzyć, że te historie wydarzyły się naprawdę!

Wieje nudą? Jedziecie samochodem? Pociągiem? Czekacie na samolot? Czekacie aż piąty gracz wyjdzie z łazienki lub wróci ze sklepu, byście mogli w końcu zacząć grać w grę już rozłożoną na stole? ;) Wyciągnijcie "Takie Życie!" Jeden z Was dobiera losową kartę. Czyta krótką, acz niezwykłą historię, ale współgraczom ujawnia tylko wskazany kawałek. A teraz współgracze zadając pytania muszą dojść do tego, co tak naprawdę się wydarzyło! Oczywiście nie jest to proste, bo historie, mimo, że wydarzyły się naprawdę to są czasami naprawdę niewiarygodne! Dlatego każda z nich ma kilka kluczowych pytań zaznaczonych na karcie, które, jeśli zostaną zadane przez odgadujących,

Imago
produkt archiwalny
rodzinne

Imago (2015)

Kalambury bez rysowania i pokazywania!

Kalambury to już żadne wyzwanie dla Ciebie? "Time's Up" znasz prawie na pamięć? "Koncept" nie ma przed Tobą tajemnic? Sięgnij po Imago!  Imago to świeże i bardzo dobre podejście do zabawy typu kalambury, ale nadające się dosłownie dla każdego. Nie musisz umieć rysować, nie musisz się wygłupiać pokazując dziwne rzeczy. Tutaj możesz doświadczyć tego, co najlepsze w kalamburach, a Waszym ograniczeniem jest jedynie wyobraźnia! Masz hasło do pokazania i do dyspozycji 61 przezroczystych kart z namalowanymi prostymi elementami, za pomocą których musisz skonstruować coś, co naprowadzi innych graczy na Twoje hasło. Nakładasz proste elementy jeden na drugi, łączysz je, przesuwasz,

Gra o Tor
produkt archiwalny
rodzinne

Gra o Tor (2015)

Gry o pociągach zawsze są fajne!

"Stoi na stacji lokomotywa,ciężka, ogromna i pot z niej spływa:tłusta oliwa. (...)Wagony do niej podoczepiali,wielkie i ciężkie, z żelaza, stali. (...)" Julian Tuwim, "Lokomotywa", fragmenty Gry o pociągach bywają lekkie i przyjemne, ale też są złożone i wymagające. "Gra o Tor" jest lekką grą karcianą, która ma bardzo proste zasady oferując przy tym sporo możliwości rozmaitych zagrań. Każdy z graczy będzie posiadał własny pociąg składający się z lokomotywy i 7 ponumerowanych wagonów umieszczonych w losowej kolejności. Podczas swojej tury gracz albo weźmie nowy wagon, aby zastąpić jeden z już posiadanych, albo skorzysta ze zdolności jednej z kart pozwalających zamieniać wagony

Kaleidos Junior
produkt archiwalny
dla dzieci

Kaleidos Junior (2015)

Elastyczna gra w spostrzegawczość dla całej rodziny

Zasady "Kaleidos Junior" zostały przygotowane w taki sposób, by podczas jednej rozgrywki udział mogli brać dorośli jak i dzieci w dowolnym wieku. Dla wszystkich gra będzie stanowiła wyzwanie i wcale nie tak łatwo będzie im wygrać! Na czym to polega? Gracze mogą grać w zespołach lub indywidualnie. Każdy zespół wykorzystuje własny zestaw rysunków (zestawy są takie same dla każdego), a celem jest znalezienie jak największej liczby przedmiotów spełniających dany warunek! Za pomocą specjalnego koła losujecie, czego będziecie w tej rundzie szukać. Może to być na przykład coś wydzielającego zapach! Albo zrobionego z drewna! A może coś co się rusza... Albo

Krwawa Oberża
produkt archiwalny
dla graczy

Krwawa Oberża (2016)

Z tego zajazdu nie wszyscy goście wychodzą żywi...

Rok 1831. W wyniku politycznych zawirowań przez wioskę Peyrebeille we Francji przejeżdżają tłumy podróżnych. Miejscowa rodzina postanawia zbić na tym fakcie majątek, obmyślając iście diaboliczny plan. Chciwi wieśniacy otwierają podwoje nowej oberży, w której mają zamiar okradać swoich gości bez wzbudzania podejrzeń stróżów prawa. Bez względu na to, czy ich plan się powiedzie, czy spali na panewce, jedno jest pewne – nie wszyscy goście wyjdą z zajazdu żywi… Jesteś właścicielem jednej z karczem, który pragnie wzbogacić się za wszelką cenę, a regularny zysk wynikający z przyjmowania gości to dla Ciebie za mało. Musisz znaleźć dodatkowy sposób zarobku. Niestety masz trochę

Fruit Salad
produkt archiwalny
rodzinne

Fruit Salad (2016)

Pamiętasz, jakie owoce wpadły do miski?

W grze Fruit Salad gracze wspólnie tworzą sałatkę owocową - czyli starają się pozbyć z ręki kart prezentujących owoce, jednocześnie chcąc jak najszybciej zebrać cztery punkty zwycięstwa. Gracze kładą przed sobą swoje zakryte talie, nie sprawdzając wcześniej ich zawartości. Najmłodszy z graczy rozpoczyna grę, rzucając obiema kośćmi. Wynik na kościach wskazują liczbę i rodzaj owoców z których musimy skomponować swoją sałatkę owocową. Odkrywa również pierwszą kartę ze swojej talii i umieszcza ją odkrytą na środku stołu, rozpoczynając stosik nazywany miską na owoce. Następnie gracze kolejno odkrywają pierwszą kartę ze swojej talii kładąc ją odkrytą na stosie miski na owoce. W

Szeregowy Pingwin
produkt archiwalny
rodzinne

Szeregowy Pingwin (2016)

Co dziś będziesz robić? Podbijać świat!

Na biegunie robi się coraz cieplej, a miejsca nie przybywa. Pingwiny ruszają więc na podbój… całego świata. Wybierz, którzy pingwini rekruci przejmą kontrolę nad strefami strategicznymi (Antarktyda, Pustynia, Dżungla, Miasto, Księżyc), a którzy będą sabotować plany Twojego przeciwnika. Lód topnieje, nie pozwól, aby stopniały Twoje szanse na dominację nad światem! Gra wydaje się prosta... na pierwszy rzut oka. Na drugi też, ale po chwili grania nagle odkryjecie, że nie dość, iż ta mała karcianka faktycznie jest grą o dominację nad obszarem, to te małe, cwane pingwiny potrafią nieźle zaleźć za skórę. Co rundę musisz zadecydować, jakie karty przekazać przeciwnikom, a

Quadropolis
produkt archiwalny
dla graczy

Quadropolis (2016)

Twoje wymarzone miasto

W Quadropolis wcielisz się w burmistrza nowoczesnego miasta: ustalisz jego strategię rozwoju w oparciu o potrzeby mieszkańców i spróbujesz pokonać konkurencję, zlecając architektom konstrukcję różnych budynków. Budynki zapewniają punkty zwycięstwa. Łączą się w grupy, które działają w odmienny sposób; grupy te można również łączyć, aby ich efekty były jeszcze lepsze. Budynki mieszkalne są sercem Twego miasta, wielu obywateli będzie do niego przybywać, by tam zamieszkać. Musisz także budować Sklepy, aby mieszkańcy mieli gdzie spełniać swoje zakupowe zachcianki. A żeby mieli co kupować, potrzebne są Porty, do których dostarczane są towary. Budynki służb publicznych spełnią potrzebę bezpieczeństwa obywateli Twojego miasta. Oczywiście

Tash-Kalar: Otchłań
produkt archiwalny
dodatki

Tash-Kalar: Otchłań (2016)

Drugi dodatek do Tash-Kalar

Brama została otwarta. Za nią rozpościera się kraina cienia i ognia, w której panują demoniczne byty władające mrocznymi mocami. Arena Tash-Kalar została połączona z międzywymiarowym królestwem Otchłani. Otchłań to nowa talia, z której można korzystać jak z pozostałych talii z gry podstawowej. Ten dodatek zawiera 18 kart demonicznych istot, zestaw żetonów-pionów oraz planszę punktacji dla trybu „Bitwy na śmierć i życie”. W pudełku znajduje się również szklany znacznik Bramy. Brama to międzywymiarowy portal, który dostarcza energię demonicznymmagom. Większość kart z tego dodatku jest z nią w pewien sposób powiązana. Gdy opanujesz już zasady, którymi rządzi się nowy wymiar, będziesz w

Królestwo w budowie: Nomadzi
produkt archiwalny
dodatki

Królestwo w budowie: Nomadzi (2016)

Pierwsze rozszerzenie do gry, która zdobyła Spiel des Jahres 2012

Ten dodatek to pozycja obowiązkowa dla każdego, komu spodobało się Królestwo w budowie. Gra staje się pełniejsza, bogatsza i daje jeszcze więcej możliwości zagrań! Dodatek wprowadza nację nomadów oferujących swoje usługi wszystkim tym, którzy zdołają ich odwiedzić. Ponadto w niniejszym rozszerzeniu gracze odnajdą cztery nowe krainy pełne interesujących miejsc, które pomogą stworzyć jeszcze bardziej zróżnicowane plansze, oraz nowe karty Budowniczych Królestwa, dzięki którym będzie można zarabiać złoto już w trakcie rozgrywki, zwiększając ogólny poziom interakcji. To rozszerzenie zawiera również komplet znaczników dla piątego gracza, co czyni zmagania na planszy jeszcze bardziej zażartymi.